V létě 2008 uvede firma Jungheinrich na trh dvě nové konstrukční řady elektrických vysokozdvižných vozíků s protizávažím. Na veletrhu CeMAT byly tyto vozíky představeny s bočním přístupem k baterii, elektrickým řízením a novým konceptem obsluhy. Nejnovější generace třífázové techniky zajišťuje při konstantně nízké spotřebě velmi vysoký výkon překládky nových elektrických vysokozdvižných vozíků s protizávažím Jungheinrich.
Stacionární nakládací můstky jsou v dopravní logistice naprostou nezbytností pro rychlé nakládání a vykládání. Vyrovnávají výškový rozdíl mezi rampou a nákladním automobilem, který je potřeba naložit. A je zcela lhostejné, zda se jedná o níže položená vozidla nebo o vyšší vlečné vozy s kontejnerovými návěsy. Stabilní ocelové konstrukce jsou schopny splnit požadavky pro veškeré nakládací situace.
V průběhu brněnských veletrhů Techagro, Silva Regina a Animal Vetex byly nejlepším exponátům uděleny ceny Grand Prix. Vystavovatelé přihlásili rekordních 68 exponátů z nichž 42 bylo do soutěže nominováno. Vesměs šlo o stroje, zařízení a výrobky, které svými parametry určují trendy v zemědělském a lesnickém oboru. Odborná komise udělila deset cen Grand Prix Techagro, jednu cenu Grand Prix Animal Vetex a tři ocenění Grand Prix Silva Regina. Mezi rozhodující kritéria patřila originalita konstrukčního řešení a ekologická hlediska.
Toyota Material Handling Europe (TMHE) ukázala na veletrhu CeMAT 2008 svoji sílu. Připravila pro zákazníky zbrusu nové stroje, představila špičkové technologie a pod heslem "stronger together" (společně silnější) poprvé prezentovala odborné veřejnosti na jednom pódiu skladové vozíky BT a čelní vysokozdvižné vozíky a tahače Toyota.
Pět modelů elektrických paletových vozíků BT Levio a osm modelů elektrických zakladačů BT Staxio bylo speciálně vyvinuto pro „pěší“ aplikace a doplnilo současné modelové řady BT Minimover, BT Orion a BT Ixion. Širší nabídku ručně vedených vozíků byste na trhu hledali marně. Klíčová slova pro BT Levio a BT Staxio jsou jednoduchost, bezpečnost a dlouhá životnost s minimem servisních zásahů. Dlouhodobé a pečlivé testy v reálném provozu tyto deklarované vlastnosti beze zbytku potvrdily. Vozíky tak nabízejí uživatelům přesně takové parametry a funkce, které ke své práci potřebují a které si v rozsáhlých průzkumech sami vyžádali.
Firma Haacon, přední světový výrobce průmyslové zvedací techniky, přichází na trh s novými konstrukčními typovými řadami průmyslových lanových navijáků.
Elektropermanentní magnetické systémy QUAD PRESS jsou určeny pro rychlou a jednoduchou výměnu forem u vstřikovacích lisů. Inovace magnetických desek umožňuje upínat jakoukoliv velikost vstřikovacích forem pouze výměnou forem, bez nutnosti demontáže vstřikovacího lisu.
Společnost IMTRADEX, a.s., přední český výrobce pojízdných regálových systémů, konzolových regálů a víceúrovňových plošin, představil v minulém roce novinku v oblasti pojízdných regálů pro tyčový a profilový materiál. Jedná se o speciálně vyvinutý pojízdný regálový systém určený ke skladování tyčového a profilového materiálu v běžných i nadstandardních délkách.
Společnost Jungheinrich uvede v létě letošního roku na trh nový tahač. Vozík EZS 570, který bude vyráběn v závodě pro výrobu atypických vozidel a malosériovou výrobu v dolnosaském Lüneburgu, spojuje díky osvědčené třífázové technice Jungheinrich velmi dobré výkonové parametry s vysokou energetickou účinností.
Na veletrhu v Paříži INDUSTRIE 2008 se představí plazmová řezací pila společnosti Hypertherm - HyPerformance Plasma HPR260, s rychlostí o 38 % větší než tradiční pily.
Na veletrhu bude možné shlédnout živou demonstraci řezací linky Powermax® , která také využívá k řezání plazmu. Společnost Hypertherm bude představovat širokou škálu výhodných produktů, vhodných zvláště pak na poli řezání kovů, které ocení dodavatelé i odběratelé z podobně zaměřených průmyslů.
NOVUM INDUSTRY představuje nový patentovaný produkt RAVAS-1: paletový vozík s váhou, který funguje na principu měření deformace podvozku paletového vozíku. Kdykoliv je náklad naložen na vidlice dochází k deformaci podvozku vozíku. Snímač umístěný pod indikátorem RAVAS-1 měří deformaci a převádí ji na hmotnost zvedaného nákladu. Údaj o hmotnosti je zobrazen na LCD displeji indikátoru.