Vozík vybavený automatickou převodovkou s měničem zaručuje vysoké výkony překládky zejména na středních a dlouhých trasách. Vozík modelu DFG/TFG 316-320 pojme náklad o hmotnosti 1 600 až 2 000 kg. Převaha tohoto stroje spočívá mimo jiné v jeho technice pohonu. Velkoobjemové průmyslové motory (dieselový motor o objemu válců 2,5 litru s výkonem 28 kW a zážehový motor o objemu 2,1 litru s výkonem 29 kW), speciálně konstruované pro uplatnění ve vysokozdvižných vozících, zaručují již při nízkých otáčkách vysoký točivý moment. To zajišťuje nízkou, ve své třídě jinak sotva dosažitelnou spotřebu paliva a zřetelně sníženou hlučnost. Měkký, plynulý rozjezd patří k vlastnostem nového spalováku právě tak jako velmi dobrá účinnost při středních a vysokých rychlostech. Samozřejmostí jsou vysoká spolehlivost a dlouhá životnost vysokozdvižného vozíku DFG/TFG 316-320, i v případě nasazení v nejtěžších podmínkách.
Modely Cargo C3E130R-150R jsou vystavěny na tříkolovém kompaktním šasi, jehož skvělé manévrovací schopnosti umožňují snadné ovládání ve stísněných prostorách. S nosnostmi od 1 250 kg do 1 500 kg jsou tyto nové vozíky vhodné pro širokou škálu aplikací. Nabízejí skvělé hodnoty akcelerace a maximální rychlosti a jednoduchý 24 V elektrický systém přispívá ke snadné údržbě. Nová varianta kabiny nabízí řadu výhod. Snadno dostupné kliky dveří usnadňují rychlé nastupování z libovolné strany vozíku a posuvné okénko na levé straně umožňuje větrání. Dva plynové písty na zadním panelu usnadňují jeho otvírání a průhledný vrchní panel je vybaven rychloupínacími kličkami pro rychlou výměnu baterie (vytažení baterie z boku je také možné).
Společnost Jungheinrich uvede v jarních měsících roku 2007 na trh nový elektrický vozík pro vychystávání a třístranné zakládání. Zařízení je ovládáno inteligentním řízením, které je v této formě dosud ojedinělé. Co do výkonnostních limitů je vozík připraven na budoucí požadavky skladové logistiky. Různé moduly, např. mapování skladu s technologií RFID nebo zvýšení zbytkových nosností, se navíc starají o dodatečnou rychlost, efektivitu a bezpečnost ve skladu. U nového elektrického vozíku Jungheinrich pro vychystávání a třístranné zakládání, krátce systémového vozíku (také VNA vozíky), typu EKX 513-515 se jedná o manipulaci palet v úzkých uličkách s nosností až 1.500 kilogramů. Vozík dosahuje zdvihové výšky více než 14 metrů a zásluhou AC motorů o napětí 80 V zaručuje vysokou výkonnost v moderních skladech s úzkými uličkami. Veřejnosti se zařízení poprvé představí na mezinárodním odborném veletrhu LogiMAT ve Stuttgartu.
Čelní vysokozdvižné vozíky DVHM 3522 TXK slouží k nakládání, skládání a přepravě zboží a materiálu zejména paletovaného. Jsou určeny především k provozu v terénních podmínkách na nezpevněných podkladech, kde nelze používat vozíky běžného provedení. Mezi provozní přednosti se řadí: vytápěná kabina, jednoduchá obsluha a snadná přístupnost k důležitým celkům, zdvojená montáž kol hnací nápravy, uzávěrka diferenciálu, samostavitelné brzdové čelisti s bezasbestovým obložením, vysoká světlost, odpružená řídící náprava, panoramatické zdvihací zařízení s dobrou průhledností, hydrodynamický měnič a dvoustupňová převodovka řaditelná pod zatížením, vypínatelná redukční převodovka, elektromagnetické zastavování motoru, odpružené a seřizovatelné sedadlo řidiče, hydraulické servořízení a sklopný volant s rukojetí, pracovní osvětlení, výfuk vyveden nahoru.
Speciální zařízení jsou navrhována ve chvíli, kdy běžnými "standardními" metodami nelze problém uspokojivě nebo vůbec řešit. Jde většinou o tvarově komplikované nebo špatně orientovatelné díly, s požadavkem na vysokou rychlost podávání nebo jinou nestandardní podmínkou... Aerodynamický podavač – byl vyvinut pro vyskou rychlost podávání a selekci na principu aerodynamického odporu: špatně orientované díly mají jiný Cx odpor a tím jinou dráhu letu – spadnou do vratné větve; správné díly "přistanou" na očekávaném místě a jsou zachyceny a použity v dalším procesu. Účinnost: 99,8 %, bezobslužný provoz po dobu více než 4 h, rychlost následného pásového dopravníku: až 130 m/min.
Nový vysokozdvižný vozík Still RX 60 udává s boční výměnou baterie měřítka ve své třídě. Existuje v provedení s nosností 4,0, 4,5 a 4,99 tuny. Celá řada nových technických řešení přitom pomáhá dalšímu snižování celkových nákladů na používání (Total Cost of Ownerschip). Výhody posuzované z pohledu celé doby používání vysokozdvižného vozíku se skládají z nízkých nákladů na údržbu, minimalizace počtu opotřebitelných dílů a nižší spotřeby energie.
Nejen japonské rychlovlaky se mohou nadnášet na magnetickém polštáři. Nyní si tuto vymoženost mohou dopřát i uživatelé systémů energetických řetězů. Společnost Hennlich Industrietechnik představuje na českém trhu unikátní systém firmy igus, světového lídra ve výrobě energetických řetězů a kluzných ložisek, nazvaný LeviChain.
Plně automatické Pick & Feed zařízení slouží k rozebírání hrání předpolohovaných balíků se stavebním dřevem, lamelovými nosníky, konstrukčním masivním dřevem nebo Tji nosiči a k přivádění k příčnému vkládacímu dopravníku obráběcího centra a přiřezávacího stroje firmy Hundegger, jakož i plnění
Síla zvedacího magnetu NND umožňuje víceúčelovou a snadnou manipulaci a zároveň vysoký stupeň bezpečnosti. Tak jako permanentní magnety nové generace NEODYM, tak i samotné zvedací magnety řady NND vyžadují minimální údržbu a přitom je jejich magnetická síla časově neomezená. Moderní vzhled, jednoduchá konstrukce a obsluha jsou zárukou snadného užití i
Přepravovat těžké náklady na špatně přístupná místa nebo do prostor kde se nedostane těžká technika už není problém s pásovým přepravníkem, nesoucím značku Honda. Přepravník je vyráběn ve třech variantách s nosností od 350 do 500 kg. Typ HP 500 HK1 BXE má max.výkon motoru 4,0/5,5 (3 600) kW/HP, užitečnou hmotnost 500 kg, hydrostatickou
Manipulátory plochých předmětů řady VT slouží pro manipulaci s plochými předměty a materiály, k jejich přenosu na a ze stroje s možností obsluhy jedním pracovníkem. Manipulátor může být umístěn u každého stroje. Manipulátory sestávají z těchto komponentů: sloupový stojan, otočné rameno s natáčením, nosič s ovládáním . Sloupový stojan je tvořen několikahranným svařencem. Pro výškové přestavení otočného ramene slouží válečkové vedení. Na stojanu je dále kabelové vedení a ovládací skříň. Podstavec je opatřen deskami pro přesné ustavení manipulátoru. Pohon je pomoci elektromotoru