V prosinci 2007 uvede Jungheinrich na trh nový hydrostaticky poháněný vysokozdvižný vozík se spalovacím motorem. Tento velmi tichý moderní stroj má při náročném použití podstatně nižší spotřebu než ostatní vozíky ve stejné třídě a je díky velmi nízkým emisím šetrný k životnímu prostředí. Navíc má četné novinky v oblasti bezpečnosti a ergonomie. Nový vozík Jungheinrich s hydrostatickým pohonem se začne vyrábět od prosince 2007 v závodě v Moosburgu. Vozík typu VFG 425-435 může přepravovat až 3 500 kg, stohovat až do výšky 7,50 m a disponuje hydrostatickým pohonem „made in Germany“: Srdcem nového vysokozdvižného vozíku je motor Volkswagen, který se používá jak v dieselové (DFG), tak i plynové verzi (TFG). Regulační čerpadla a motory kol jsou od firmy Bosch Rexroth, systémové řízení zajišťuje software vyvinutý firmou Jungheinrich.
Na podzim 2007 uvádí Jungheinrich na trh nový nízkozdvižný vozík. Jedná se o elektrický nízkozdvižný ručně vedený vozík typu ERE 225 s pevnou plošinou na stání. Robustní vozík, sériově vybavený technologií střídavého proudu, byl vyvinut zejména pro rychlou a efektivní nakládku a vykládku nákladních automobilů a přepravu velkých břemen na dlouhé vzdálenosti. Vozík ERE 225 dosahuje maximální rychlosti až 12,5 km/h (s břemenem až 9,5 km/h) a může přepravovat břemena o hmotnosti 2 500 kg.
Společnost Power Jacks nabízí kompletně nerezový šroubový zvedák určený pro aplikace lineárního pohybu s vysokými nároky na odolnost proti korozi, na hygienické podmínky provozu nebo na čisté prostředí. Společnost nabízí dvě řady nerezových šroubových zvedáků a to metrické šroubové zvedáky řady E a angloamerické (palcové) šroubové zvedáky řady M. Řada E obsahuje 6 základních modelů nabízejících kapacity v rozsahu od 10 kN do 300 kN. Řada M obsahuje 9 základních modelů nabízejících kapacity od 2 tun do 100 tun. Šnekový převod šroubového zvedáku obsahuje zakřivený kryt vyrobený z nerezové oceli a lze jej doplnit o utěsněný kryt převodů, který dokáže zabránit vniknutí vody a jiných nežádoucích látek. Případně lze použít standardní konstrukci převodu. Mazání převodu a zdvihacího šroubu lze také upravit podle výsledné aplikace. Lze tak například použít maziva potravinářská nebo maziva vhodná pro radioaktivní provozy.
Co mají společného kabelky italského designéra, ledové bloky těžké půldruhé tuny a holandský sýr? To jsou jen některé z produktů, které ruční paletové vozíky BT pomáhaly přepravovat tento měsíc v pokračujícím projektu „Pracovní deníky BT Lifter“. Ten sleduje 40 vozíků BT Lifter umístěných po celé Evropě a informuje o jejich zkušenostech. Od svého založení v roce 1921 se Gucci stala jednou z nejslavnějších a nejdůležitějších módních luxusních značek v současném světě a je synonymem elegance, noblesy a kvality. Své produkty vyrábí v Itálii a distribuuje je do celého světa.
Skotská společnost zabývající se lineárním pohybem Power Jacks vyvinula řešení určené pro polohování průmyslových strojů jak při jejich zvedání, tak při jejich spouštění dolů. Šroubový zvedák použitý pro polohování byl vybaven speciálním pružinovým omezovačem síly. Pokud potřebuje průmyslový stroj přesunout kryt nebo víko na určitý pevný doraz nebo na těsnící plochu, musí to učinit přesně, aby došlo ke kontaktu na všech dorazech nebo po celé těsnící ploše. Často používaným produktem v takové situaci je mechanický lineární pohon nebo šroubový zvedák. Tato zařízení jsou pro účely spouštění dolů obvykle nejvhodnější, protože protažený otvor v pístnici pohonného mechanizmu nebo vidlice na jejím konci umožní spuštění krytu do určité polohy a jeho spojení pod svou vlastní vahou díky tomu, že se kryt opírá o pohonný mechanizmus do té doby, než se zdvíhací čepy ocitnou uprostřed otvoru ve vidlici. Ke zvednutí či natlačení krytu do určité polohy však tuto metodu použít nelze.
Lineární vodící systém GV3 od HepcoMotion se používá v automatizovaných strojích na lepení izolačních desek k sádrokartonu. Tento lineární vodící systém zajišťuje hladký a přesný posuv i při vysokém vytížení v prašných okolních podmínkách. Když byl v minulosti pro podobné aplikace využíván lineární vodící systém HepcoMotion GV3, britská společnost Finishing Design Services (FDS) konstruující stroje pro zvláštní účely věřila v jeho spolehlivost při realizaci projektu vyžadujícího plně automatizovaný provoz. Zmíněný plně automatizovaný stroj slouží jako lepička izolačních desek na sádrokarton pomocí lepicího systému 2K.
Vozík vybavený automatickou převodovkou s měničem zaručuje vysoké výkony překládky zejména na středních a dlouhých trasách. Vozík modelu DFG/TFG 316-320 pojme náklad o hmotnosti 1 600 až 2 000 kg. Převaha tohoto stroje spočívá mimo jiné v jeho technice pohonu. Velkoobjemové průmyslové motory (dieselový motor o objemu válců 2,5 litru s výkonem 28 kW a zážehový motor o objemu 2,1 litru s výkonem 29 kW), speciálně konstruované pro uplatnění ve vysokozdvižných vozících, zaručují již při nízkých otáčkách vysoký točivý moment. To zajišťuje nízkou, ve své třídě jinak sotva dosažitelnou spotřebu paliva a zřetelně sníženou hlučnost. Měkký, plynulý rozjezd patří k vlastnostem nového spalováku právě tak jako velmi dobrá účinnost při středních a vysokých rychlostech. Samozřejmostí jsou vysoká spolehlivost a dlouhá životnost vysokozdvižného vozíku DFG/TFG 316-320, i v případě nasazení v nejtěžších podmínkách.
Modely Cargo C3E130R-150R jsou vystavěny na tříkolovém kompaktním šasi, jehož skvělé manévrovací schopnosti umožňují snadné ovládání ve stísněných prostorách. S nosnostmi od 1 250 kg do 1 500 kg jsou tyto nové vozíky vhodné pro širokou škálu aplikací. Nabízejí skvělé hodnoty akcelerace a maximální rychlosti a jednoduchý 24 V elektrický systém přispívá ke snadné údržbě. Nová varianta kabiny nabízí řadu výhod. Snadno dostupné kliky dveří usnadňují rychlé nastupování z libovolné strany vozíku a posuvné okénko na levé straně umožňuje větrání. Dva plynové písty na zadním panelu usnadňují jeho otvírání a průhledný vrchní panel je vybaven rychloupínacími kličkami pro rychlou výměnu baterie (vytažení baterie z boku je také možné).
Společnost Jungheinrich uvede v jarních měsících roku 2007 na trh nový elektrický vozík pro vychystávání a třístranné zakládání. Zařízení je ovládáno inteligentním řízením, které je v této formě dosud ojedinělé. Co do výkonnostních limitů je vozík připraven na budoucí požadavky skladové logistiky. Různé moduly, např. mapování skladu s technologií RFID nebo zvýšení zbytkových nosností, se navíc starají o dodatečnou rychlost, efektivitu a bezpečnost ve skladu. U nového elektrického vozíku Jungheinrich pro vychystávání a třístranné zakládání, krátce systémového vozíku (také VNA vozíky), typu EKX 513-515 se jedná o manipulaci palet v úzkých uličkách s nosností až 1.500 kilogramů. Vozík dosahuje zdvihové výšky více než 14 metrů a zásluhou AC motorů o napětí 80 V zaručuje vysokou výkonnost v moderních skladech s úzkými uličkami. Veřejnosti se zařízení poprvé představí na mezinárodním odborném veletrhu LogiMAT ve Stuttgartu.
Čelní vysokozdvižné vozíky DVHM 3522 TXK slouží k nakládání, skládání a přepravě zboží a materiálu zejména paletovaného. Jsou určeny především k provozu v terénních podmínkách na nezpevněných podkladech, kde nelze používat vozíky běžného provedení. Mezi provozní přednosti se řadí: vytápěná kabina, jednoduchá obsluha a snadná přístupnost k důležitým celkům, zdvojená montáž kol hnací nápravy, uzávěrka diferenciálu, samostavitelné brzdové čelisti s bezasbestovým obložením, vysoká světlost, odpružená řídící náprava, panoramatické zdvihací zařízení s dobrou průhledností, hydrodynamický měnič a dvoustupňová převodovka řaditelná pod zatížením, vypínatelná redukční převodovka, elektromagnetické zastavování motoru, odpružené a seřizovatelné sedadlo řidiče, hydraulické servořízení a sklopný volant s rukojetí, pracovní osvětlení, výfuk vyveden nahoru.
Speciální zařízení jsou navrhována ve chvíli, kdy běžnými "standardními" metodami nelze problém uspokojivě nebo vůbec řešit. Jde většinou o tvarově komplikované nebo špatně orientovatelné díly, s požadavkem na vysokou rychlost podávání nebo jinou nestandardní podmínkou... Aerodynamický podavač – byl vyvinut pro vyskou rychlost podávání a selekci na principu aerodynamického odporu: špatně orientované díly mají jiný Cx odpor a tím jinou dráhu letu – spadnou do vratné větve; správné díly "přistanou" na očekávaném místě a jsou zachyceny a použity v dalším procesu. Účinnost: 99,8 %, bezobslužný provoz po dobu více než 4 h, rychlost následného pásového dopravníku: až 130 m/min.