Výrobce kolejových vozidel ALSTOM optimalizuje interní přepravu materiálu v závodě v Salzgitteru – systémem MMS.i pro management materiálových toků inteligentně řídí vysokozdvižné vozíky STILL. Neustále rostoucí požadavky a rychlé změny v interní logistice firmy Alstom Transport vyžadují propracovanou koncepci řízení materiálových toků. Hamburský dodavatel intralogistických řešení a výrobce vysokozdvižných vozíků – STILL – získal od společnosti ALSTOM zakázku na dodávku inteligentního systému řízení materiálových toků pro řízení interní přepravy mezi výrobními halami na 123 ha velkém podnikovém areálu v Salzgitteru.
Půlroční zkušenosti s podnikovým řešením CCV Řízený sklad na ERP systému Microsoft Dynamics mají ve společnosti Visimpex, která nabízí tisíce položek spojovacího materiálu s garancí kvality a standardizovaného balení pro obchodníky, řemeslníky, stavebnictví, specializované výroby i náročné výrobní segmenty. Její logistické centrum v Přerově o kapacitě 5000 skladových míst je tak vybaveno nejen moderní skladovou technikou, ale také špičkovým informačním systémem. Mezi nejzásadnější přínosy implementovaného řešení pro řízení skladů (Warehouse Management Systems) patří zejména výrazné celkové zjednodušení skladových procesů a tedy i administrativní zátěže, zrychlení vychystání zboží o 20% a absolutní odstranění druhových chyb při vychystávání zboží a opomenutí způsobených zaměstnanci skladu včetně úplného odstranění škod způsobených nedodržením váhových limitů.
Firma STILL ČR, jeden z předních poskytovatelů komplexních intralogistických služeb, se zařadila mezi držitele mezinárodních certifikátů ISO – systému řízení kvality a environmentu.
Od samého počátku činnosti se firma STILL v České republice řídí hlavní firemní zásadou: „Jsme zde pro naše zákazníky. Ti motivují naše myšlení a jednání“. A právě všem zákazníkům současným i potenciálním chce firma STILL dokázat, že tuto zásadu důsledně plní. Proto vrcholové vedení společnosti přijalo strategické rozhodnutí požádat certifikační orgán nezávislé mezinárodní organizace EURO CERT CZ, a.s. o provedení auditu systému řízení kvality a environmentu podle mezinárodních norem (Mezinárodní organizace pro normalizaci) ISO 9001 a 14001, který by prokázal schopnost trvale uspokojovat potřeby a zvyšovat spokojenost zákazníků a spolu s tím by dokázal, právě v zájmu našich zákazníků a celé veřejnosti, také naše úsilí o ochranu životního prostředí.
Produkty BT, jak skladové, tak čelní vysokozdvižné vozíky, patří dlouhodobě k nejvyspělejším technologiím dostupným na trhu. Ještě propracovanější, originálnější a přínosnější jsou však naše služby, které mnoha zákazníkům přinášejí velké výhody ve formě efektivního využití techniky a nízkých provozních nákladů. Společnost BT je součástí koncernu Toyota Material Handling Group, které již několik let patří s velkým náskokem pozice světové jedničky v oboru manipulace s materiálem. Příslovečný japonský smysl pro kvalitu a technickou dokonalost ve spojení se švédskou ergonomií a kvalitou použitých materiálů nám umožňuje nabízet skutečně prvotřídní techniku. O všech těchto skutečnostech se můžete dočíst na našich internetových stránkách, na které klademe velký důraz a trvale je rozvíjíme, doplňujeme a vylepšujeme. Považujeme web za nejjednodušší způsob, jak se s vámi můžeme podělit o své zkušenosti a jak vám můžeme zjednodušit a urychlit přístup k informacím, službám i produktům BT.
Toyota Industries Corporation (TICO) oznámila, že jako první na světě uvede na trh nový hybridní vysokozdvižný vozík se spalovacím motorem. Prodej byl zahájen na japonském trhu v prosinci 2009.
Nové čelní vysokozdvižné vozíky o nosnosti 3,5 tuny s převratným systémem GENEO-HYBRID těží z předního postavení společnosti Toyota na poli hybridních technologií. Kombinací 2,5 litrového dieselového motoru, elektrického motoru a nikl-hydridové baterie se podařilo docílit padesátiprocentního snížení spotřeby paliva a emisí CO2 při souběžném zajištění vynikající provozní výkonnosti. Výsledkem je vysokozdvižný vozík, který nabízí jak ekologičtější provoz, tak i ekonomické úspory díky nižší spotřebě paliva.
V Hněvotíně u Olomouce vznikly nové prostory, kde je nové zázemí pro prodej, servis a pronájem vysokozdvižných vozíků. Ve velkém vnitřním prostoru je možnost výběru z více než 100 předváděcích a použitých vozíků. Strategická poloha na dohled od dálnice přinesla řadu výhod v oblasti logistiky a dopravní dostupnosti.
Díky nové, plnohodnotné pobočce v centrální části Moravy ušetří zákazníci velkou část nákladů na dopravu. V areálu se navíc nachází i moderní servisní dílna, kde je možné opravit většinu závad, které není možné řešit přímo u zákazníka. Odpadají tak náklady na dopravu do velkého servisu v Praze.
Regál TELEKANT je nový výrobek, který pomáhá řešit otázky skladování materiálu tyčového charakteru ve strojírenských a zámečnických provozech. Skladování kovových profilů v jejich standardní délce 6 nebo 12 metrů je poměrně nesnadným úkolem, především kvůli obtížné manipulaci při skladování. Konzolový regál s výsuvnými rameny TELEKANT dovoluje bezpečně zakládat dlouhé profily jeřábem. Je pro tento způsob obsluhy navržen a určen.
Skvělá ukázka práce se zákazníky v oblasti manipulace s materiály a souvisejících služeb byla k vidění na Toyota Demo Days 2009. Výborně připravené a vysoce odborné akce pořádané společností Toyota Material Handling CZ v Rudné u Prahy se zúčastnilo několik partnerských firem, více než tucet novinářů a na tři stovky spokojených návštěvníků. Na ploše více než 1 500 čtverečních metrů byl koncentrován ohromný potenciál světové jedničky v manipulaci.
Společnost Fermat patří k významným výrobcům a distributorům obráběcích a tvářecích strojů. Převážná většina jejich produkce směřuje do zahraničí, kde udržuje dobré jméno České republiky, jako dodavatele spolehlivých a výkonných obráběcích strojů. Hladký provoz v halách společnosti Fermat je v Praze i v Brně podporován spolehlivými jeřáby značky ITECO-ABUS. O zkušenostech s touto manipulační technikou jsme si povídali s výrobním ředitelem Fermatu, panem Milanem Králem.
Firma Jungheinrich představila svou novou konstrukční řadu hydrodynamicky poháněných dieselových a plynových vozíků. Stroje se silným motorem jsou překvapivě tiché, díky nízké spotřebě paliva také obzvláště ekologické a vyznačují se velmi nízkými vibracemi.
Výroba řetězových kladkostrojů má u japonského výrobce dlouhou tradici. Již téměř 80 let společnost vyrábí ruční a elektrické řetězové kladkostroje pro široké spektrum uživatelů.
Společnost KITO Manufacturing Co. byla založena v roce 1932. O rok později vyrábí svůj první ruční řetězový kladkostroj – typ 40. V roce 1947 následuje řetězový kladkostroj s pákou a v roce 1958 první elektrický řetězový kladkostroj. V roce 1970 společnost mění svůj název na KITO Corporation. V roce 1990 získává americkou společnost Harrington Hoist Inc. a zakládá dceřinou společnost v USA. V dalších letech jsou postupně zakládány dceřiné společnosti a nové výrobní závody v řadě dalších zemí, např. Kanadě, Filipínách, Číně, Thajsku a Koreji.