23 Říjen 2008

Systém administrativní podpory servisu významným způsobem zkracuje dobu nutnou ke zpracování servisní zakázky, šetří čas, snižuje papírování a zvyšuje celkovou kvalitu péče poskytovanou společností Toyota Material Handling CZ (dříve BT). Technologický postup se nedá zastavit. EASY se prostřednictvím PDA technika stává nejen komunikačním, ale i univerzálním diagnostickým a reportovacím nástrojem.

Na dobré věci se rychle zvyká
EASY™ je první plně elektronický systém administrativní podpory servisu, který umožňuje dosáhnout odbavení servisních zakázek a objednávek bez použití dokumentů v papírové podobě. Každý servisní technik společnosti Toyota Material Handling CZ (TMH CZ) je vybaven kapesním počítačem, jehož prostřednictvím vykazuje servisní zásahy, objednává díly a komunikuje s kolegy prostřednictvím přímého napojení do podnikového informačního systému.
Vy si objednáte svoji službu na centrálním dispečinku servisu Toyoty, který je vám k dispozici 365 dnů v roce. Vaši objednávku vloží dispečer do informačního systému a ten ji bezprostředně odešle do PC terminálu příslušného technika. EASY poskytne servisním technikům veškeré důležité informace pro efektivní vyřešení vaší objednávky – adresu provozu stroje, kontaktní jméno odpovědného pracovníka a jeho telefon, hlášené projevy závady, modelové označení a výrobní číslo vozíku. Pokud jste s TMH CZ uzavřeli servisní smlouvu, vidí technik na displeji svého terminálu také servisní historii vašeho vozíku i plánované akce, to znamená kdy a na kterých strojích je potřeba provést výrobcem předepsanou preventivní prohlídku nebo údržbu a v jakém rozsahu.

Terminál nabitý díly
Jsou pro zajištění opravy potřebné náhradní díly? Žádný problém – katalogy náhradních dílů v elektronické podobě umožní technikovi vybrat ty pravé. Potřebujete znát cenu náhradních dílů nezbytných k opravě? Technik TMH CZ vás bude obratem informovat o ceně kterékoli z desetitisíců položek. Nemá technik potřebné náhradní díly ve svém voze? Nevadí, po vašem odsouhlasení odešle okamžitě objednávku potřebných dílů do skladu a zakázka je ihned vyskladněna a do druhého dne doručena.

Rychleji a přesněji s EASY
Pomocí PC terminálu je jednoduše vyřízena i "administrativa" spojená se servisním výkazem. S EASY odpadá veškeré papírování – odsouhlasený výkaz podepíše objednavatel servisního zásahu přímo na obrazovce terminálu dotykovým perem a stanoví, jakým způsobem má být zaslána jeho kopie: poštou, faxem nebo emailem.
EASY umožňuje servisním technikům přímou komunikaci se stroji pomocí programu TruckCom. U všech strojů vybavených CAN_Bus technologií jsou schopni nastavovat parametry a pohybovat se v menu diagnostiky – nemusí kontrolovat každý spínač nebo proměřovat každou součástku jednotlivě, ale rovnou na displeji PDA vidí, jak spínače spínají, jaké napětí je na potenciometrech, jaké proudy tečou motory.
EASY umožňuje servisním technikům rovněž vést a využívat databázi chybových hlášení. Jsou oprávněni pracovat s technickými reporty, které se při synchronizaci automaticky posílají do centrály ve Švédsku, kde do nich mohou nahlížet specialisté při poskytování odborné pomoci při složitějších závadách. Zároveň jim tyto informace slouží jako bezprostřední zpětná vazba, kterou využívají pro zdokonalování a vývoj nových strojů.

Informace jsou klíčem k úspěchu
Jako jedna z vedoucích společností v oboru manipulační techniky považuje Toyota prvotřídní podporu zákazníků za klíčový faktor jejich spokojenosti a předpoklad pro budování dlouhodobých obchodních vztahů. Proto nepřetržitě usiluje o zvyšování kvality a rozšiřování nabídky vysoce nadstandardních servisních služeb.

www.toyota-forklifts.cz