18 Leden 2006

pneu44.jpgPro extrémní zimní stavy silnic, které jsou ve Skandinávii obvyklé, zkonstruovali odborníci německého koncernu Continental AG, Hannover novou pneumatiku, označenou „Conti4×4IceContact“. Tento zimní plášť, na nějž je možné namontovat i protismykové hroty, má bezvadný záběr na ledu, jakož i na volném nebo uježděném sněhu. Dobrou odezvu na řízení obstarává střední systém na běhounu, nazývaný pás, opatřený velkým počtem lamel. Na suché vozovce zaručují velké bloky v rameni pláště stabilitu jízdy. Drážky ve tvaru šipek zajišťují bezpečnost na kluzkém podloží. Počítačen optimalizované hroty, vyvinuté speciálně pro popisovaný druh pneumatik, zaručují na ledě maximální trakci. Jsou rozmístěny so zcela nových poloh na běhounu.

 
18 Leden 2006

palubka_1.jpgModerní laserová technologie umožňuje připravit mikrostrukturní povrchy materiálů, o kterých se dříve designérům ani nezdálo. Originální kůže z klasických materiálů – telecí, vepřové, kozí nebo dokonce pštrosí – nemohou mnohdy vyhovět požadavkům designérů, neboť jsou malé. Vývojoví pracovníci německé firmy Benecke – Kaliko AG, která patří do koncernu Continental AG, Hannover – si při výrobě umělých usní pro automobilový průmysl pomáhají nejmodernější laserovou technologií a zde se jim naskýtají nevídané možnosti.

 
16 Leden 2006

pneumatika11_1.jpgV otázce, jak dlouho se může pneumatika pro osobní vozy prodávat jako nová, jsou názory různé a mnohdy si protiřečí. Německá společnost ADAC, zastává názor že je třeba dodržovat dvouroční lhůtu a podle ní, pneumatiku lze prodávat jako novou pouze dva roky. Z pohledu pracovníků spolkového svazu prodejců pneumatik BRV (Bundesverband Reifenhandel) a samotných výrobců pneumatik je doba 5 let zcela bez problémů a po tuto dobu lze plášť označovat jako nový.
Je zajímavé, že rozdílná stanoviska ohledně stáří pneumatik zastávají i německé soudy. Tak např. obvodní soud ve Wormsu rozhodl, že pneumatiky po dvou letech od data výroby již nejsou nové a kupující měl v jednom případě tedy právo odstoupit od kupní smlouvy.

 
16 Leden 2006

pneumatika11_1.jpgV otázce, jak dlouho se může pneumatika pro osobní vozy prodávat jako nová, jsou názory různé a mnohdy si protiřečí. Německá společnost ADAC, zastává názor že je třeba dodržovat dvouroční lhůtu a podle ní, pneumatiku lze prodávat jako novou pouze dva roky. Z pohledu pracovníků spolkového svazu prodejců pneumatik BRV (Bundesverband Reifenhandel) a samotných výrobců pneumatik je doba 5 let zcela bez problémů a po tuto dobu lze plášť označovat jako nový.
Je zajímavé, že rozdílná stanoviska ohledně stáří pneumatik zastávají i německé soudy. Tak např. obvodní soud ve Wormsu rozhodl, že pneumatiky po dvou letech od data výroby již nejsou nové a kupující měl v jednom případě tedy právo odstoupit od kupní smlouvy.

 
12 Leden 2006

pekarny_1.gifSpolečnost Technicoat s.r.o. je specialista v oblasti povrchových úprav technickými povlaky. Svoje výrobní know-how získala v průběhu 25 let provozu. Zabývá se nanášením technických povlaků na zakázku. Za použití moderních technologických zařízení aplikuje fluorplastové povlaky (PTFE, PFA, FEP, ETFE, ECTFE, MFA) a dále povlaky PA-11, PE a další. Díky technické vyspělosti obdržel Technicoat, jako první firma ve střední a východní Evropě licenci firmy DuPont pro nanášení fluorplastových povlaků TEFLON ® "DuPont Licensed Industrial Applicator.

 
12 Leden 2006

pekarny_1.gifSpolečnost Technicoat s.r.o. je specialista v oblasti povrchových úprav technickými povlaky. Svoje výrobní know-how získala v průběhu 25 let provozu. Zabývá se nanášením technických povlaků na zakázku. Za použití moderních technologických zařízení aplikuje fluorplastové povlaky (PTFE, PFA, FEP, ETFE, ECTFE, MFA) a dále povlaky PA-11, PE a další. Díky technické vyspělosti obdržel Technicoat, jako první firma ve střední a východní Evropě licenci firmy DuPont pro nanášení fluorplastových povlaků TEFLON ® "DuPont Licensed Industrial Applicator.

 
12 Leden 2006

plastika_1.jpgSpolečnost Plastika, která dodává komplexní plastové komponenty pro průmyslové výrobky zahájila výrobu plastových dílů novým výrobním postupem - vstřikováním za pomoci dusíku. Princip této patentované technologie spočívá v tom, že po naplnění dutiny roztaveným plastem se do formy navíc vstříkne vysokým tlakem dusík. Vstříknutý plyn vytvoří v hotovém dílu dutinu. Výhoda vstřikování za pomocí dusíku tkví v možnosti vyrobit díly s tlustými stěnami. Dříve se plastové díly se silnými stěnami vyráběly dlouhými výrobními cykly a vzhled dílů byl nevyhovující. Další významnou výhodou je úspora materiálu.

 
12 Leden 2006

plastika_1.jpgSpolečnost Plastika, která dodává komplexní plastové komponenty pro průmyslové výrobky zahájila výrobu plastových dílů novým výrobním postupem - vstřikováním za pomoci dusíku. Princip této patentované technologie spočívá v tom, že po naplnění dutiny roztaveným plastem se do formy navíc vstříkne vysokým tlakem dusík. Vstříknutý plyn vytvoří v hotovém dílu dutinu. Výhoda vstřikování za pomocí dusíku tkví v možnosti vyrobit díly s tlustými stěnami. Dříve se plastové díly se silnými stěnami vyráběly dlouhými výrobními cykly a vzhled dílů byl nevyhovující. Další významnou výhodou je úspora materiálu.

 
03 Leden 2006

tanker_1.jpgDlouhodobé testy výzkumných pracovníků německé firmy BASF AG, Ludwigshafen potvrdily, že pro izolaci ocelových kontejnerů, sloužících k přepravě kapalného plynu LNG (Liquefied Natural Gas) je možné použít „BASOTECT“.
V tomto případě se jedná o lehčenou izolační hmotu na bázi melaminové pryskyřice, která spolehlivě izoluje kontejnery v nichž se pomocí tankerů dopravuje tekutý plyn při teplotě –160° C.

 
Začátek Předchozí Další Konec

121 122 123 124 125 126 127 128 129 130