Jako velmi úspěšný a také hodně si slibující označily nový postup k získávání polyuretanů z cukru svůj společný projekt firma Dow Deutschland a frauenhofský institut pro chemickou technologii. Odbornou agenturou FNR (Fachagentur Nachwachsende Rohstoffe) vypsaný úkol ukázal hospodárné alternativy ve výrobě polyfunkčních alkoholů, který chemický průmysl potřebuje pro výrobu polyuretanů a polyesterů.
V projektu se použilo speciální, zkušební zařízení, které umožňuje převádět nízkomolekulární glycidy, jako např. glukózu, fruktózu, xylózu a sacharózu prostřednictvím hydrotermolyzních pochodů na žádané polyalkoholy s krátkými řetězci.
ClimaGuard SPF je první technologický postup výroby skla, který je schopen zajistit vlastnosti skla nedovolující průchod UV-A a UV-B paprsků, které vedou k poškozování interiérového vybavení, jako jsou dřevěné podlahy, nábytek, koberce nebo další bytové doplňky. Technologie povlakování okenních skel učinila v poslední době obrovský krok kupředu. Nový produkt, označovaný výrobcem ClimaGuard SPF, byl vyvinut speciálně pro použití do oken obytných budov. Sklo ClimaGuard SPF je schopno pohltit 99 % ultrafialového slunečního záření, aniž by viditelně změnilo denní světlo v místnosti.
Pro extrémní zimní stavy silnic, které jsou ve Skandinávii obvyklé, zkonstruovali odborníci německého koncernu Continental AG, Hannover novou pneumatiku, označenou „Conti4×4IceContact“. Tento zimní plášť, na nějž je možné namontovat i protismykové hroty, má bezvadný záběr na ledu, jakož i na volném nebo uježděném sněhu. Dobrou odezvu na řízení obstarává střední systém na běhounu, nazývaný pás, opatřený velkým počtem lamel. Na suché vozovce zaručují velké bloky v rameni pláště stabilitu jízdy. Drážky ve tvaru šipek zajišťují bezpečnost na kluzkém podloží. Počítačen optimalizované hroty, vyvinuté speciálně pro popisovaný druh pneumatik, zaručují na ledě maximální trakci. Jsou rozmístěny so zcela nových poloh na běhounu.
Pro extrémní zimní stavy silnic, které jsou ve Skandinávii obvyklé, zkonstruovali odborníci německého koncernu Continental AG, Hannover novou pneumatiku, označenou „Conti4×4IceContact“. Tento zimní plášť, na nějž je možné namontovat i protismykové hroty, má bezvadný záběr na ledu, jakož i na volném nebo uježděném sněhu. Dobrou odezvu na řízení obstarává střední systém na běhounu, nazývaný pás, opatřený velkým počtem lamel. Na suché vozovce zaručují velké bloky v rameni pláště stabilitu jízdy. Drážky ve tvaru šipek zajišťují bezpečnost na kluzkém podloží. Počítačen optimalizované hroty, vyvinuté speciálně pro popisovaný druh pneumatik, zaručují na ledě maximální trakci. Jsou rozmístěny so zcela nových poloh na běhounu.
Moderní laserová technologie umožňuje připravit mikrostrukturní povrchy materiálů, o kterých se dříve designérům ani nezdálo. Originální kůže z klasických materiálů – telecí, vepřové, kozí nebo dokonce pštrosí – nemohou mnohdy vyhovět požadavkům designérů, neboť jsou malé. Vývojoví pracovníci německé firmy Benecke – Kaliko AG, která patří do koncernu Continental AG, Hannover – si při výrobě umělých usní pro automobilový průmysl pomáhají nejmodernější laserovou technologií a zde se jim naskýtají nevídané možnosti.
V otázce, jak dlouho se může pneumatika pro osobní vozy prodávat jako nová, jsou názory různé a mnohdy si protiřečí. Německá společnost ADAC, zastává názor že je třeba dodržovat dvouroční lhůtu a podle ní, pneumatiku lze prodávat jako novou pouze dva roky. Z pohledu pracovníků spolkového svazu prodejců pneumatik BRV (Bundesverband Reifenhandel) a samotných výrobců pneumatik je doba 5 let zcela bez problémů a po tuto dobu lze plášť označovat jako nový.
Je zajímavé, že rozdílná stanoviska ohledně stáří pneumatik zastávají i německé soudy. Tak např. obvodní soud ve Wormsu rozhodl, že pneumatiky po dvou letech od data výroby již nejsou nové a kupující měl v jednom případě tedy právo odstoupit od kupní smlouvy.
V otázce, jak dlouho se může pneumatika pro osobní vozy prodávat jako nová, jsou názory různé a mnohdy si protiřečí. Německá společnost ADAC, zastává názor že je třeba dodržovat dvouroční lhůtu a podle ní, pneumatiku lze prodávat jako novou pouze dva roky. Z pohledu pracovníků spolkového svazu prodejců pneumatik BRV (Bundesverband Reifenhandel) a samotných výrobců pneumatik je doba 5 let zcela bez problémů a po tuto dobu lze plášť označovat jako nový.
Je zajímavé, že rozdílná stanoviska ohledně stáří pneumatik zastávají i německé soudy. Tak např. obvodní soud ve Wormsu rozhodl, že pneumatiky po dvou letech od data výroby již nejsou nové a kupující měl v jednom případě tedy právo odstoupit od kupní smlouvy.
Společnost Technicoat s.r.o. je specialista v oblasti povrchových úprav technickými povlaky. Svoje výrobní know-how získala v průběhu 25 let provozu. Zabývá se nanášením technických povlaků na zakázku. Za použití moderních technologických zařízení aplikuje fluorplastové povlaky (PTFE, PFA, FEP, ETFE, ECTFE, MFA) a dále povlaky PA-11, PE a další. Díky technické vyspělosti obdržel Technicoat, jako první firma ve střední a východní Evropě licenci firmy DuPont pro nanášení fluorplastových povlaků TEFLON ® "DuPont Licensed Industrial Applicator.
Společnost Technicoat s.r.o. je specialista v oblasti povrchových úprav technickými povlaky. Svoje výrobní know-how získala v průběhu 25 let provozu. Zabývá se nanášením technických povlaků na zakázku. Za použití moderních technologických zařízení aplikuje fluorplastové povlaky (PTFE, PFA, FEP, ETFE, ECTFE, MFA) a dále povlaky PA-11, PE a další. Díky technické vyspělosti obdržel Technicoat, jako první firma ve střední a východní Evropě licenci firmy DuPont pro nanášení fluorplastových povlaků TEFLON ® "DuPont Licensed Industrial Applicator.