Moderní laserová technologie umožňuje připravit mikrostrukturní povrchy materiálů, o kterých se dříve designérům ani nezdálo. Originální kůže z klasických materiálů – telecí, vepřové, kozí nebo dokonce pštrosí – nemohou mnohdy vyhovět požadavkům designérů, neboť jsou malé. Vývojoví pracovníci německé firmy Benecke – Kaliko AG, která patří do koncernu Continental AG, Hannover – si při výrobě umělých usní pro automobilový průmysl pomáhají nejmodernější laserovou technologií a zde se jim naskýtají nevídané možnosti.
V otázce, jak dlouho se může pneumatika pro osobní vozy prodávat jako nová, jsou názory různé a mnohdy si protiřečí. Německá společnost ADAC, zastává názor že je třeba dodržovat dvouroční lhůtu a podle ní, pneumatiku lze prodávat jako novou pouze dva roky. Z pohledu pracovníků spolkového svazu prodejců pneumatik BRV (Bundesverband Reifenhandel) a samotných výrobců pneumatik je doba 5 let zcela bez problémů a po tuto dobu lze plášť označovat jako nový.
Je zajímavé, že rozdílná stanoviska ohledně stáří pneumatik zastávají i německé soudy. Tak např. obvodní soud ve Wormsu rozhodl, že pneumatiky po dvou letech od data výroby již nejsou nové a kupující měl v jednom případě tedy právo odstoupit od kupní smlouvy.
V otázce, jak dlouho se může pneumatika pro osobní vozy prodávat jako nová, jsou názory různé a mnohdy si protiřečí. Německá společnost ADAC, zastává názor že je třeba dodržovat dvouroční lhůtu a podle ní, pneumatiku lze prodávat jako novou pouze dva roky. Z pohledu pracovníků spolkového svazu prodejců pneumatik BRV (Bundesverband Reifenhandel) a samotných výrobců pneumatik je doba 5 let zcela bez problémů a po tuto dobu lze plášť označovat jako nový.
Je zajímavé, že rozdílná stanoviska ohledně stáří pneumatik zastávají i německé soudy. Tak např. obvodní soud ve Wormsu rozhodl, že pneumatiky po dvou letech od data výroby již nejsou nové a kupující měl v jednom případě tedy právo odstoupit od kupní smlouvy.
Společnost Technicoat s.r.o. je specialista v oblasti povrchových úprav technickými povlaky. Svoje výrobní know-how získala v průběhu 25 let provozu. Zabývá se nanášením technických povlaků na zakázku. Za použití moderních technologických zařízení aplikuje fluorplastové povlaky (PTFE, PFA, FEP, ETFE, ECTFE, MFA) a dále povlaky PA-11, PE a další. Díky technické vyspělosti obdržel Technicoat, jako první firma ve střední a východní Evropě licenci firmy DuPont pro nanášení fluorplastových povlaků TEFLON ® "DuPont Licensed Industrial Applicator.
Společnost Technicoat s.r.o. je specialista v oblasti povrchových úprav technickými povlaky. Svoje výrobní know-how získala v průběhu 25 let provozu. Zabývá se nanášením technických povlaků na zakázku. Za použití moderních technologických zařízení aplikuje fluorplastové povlaky (PTFE, PFA, FEP, ETFE, ECTFE, MFA) a dále povlaky PA-11, PE a další. Díky technické vyspělosti obdržel Technicoat, jako první firma ve střední a východní Evropě licenci firmy DuPont pro nanášení fluorplastových povlaků TEFLON ® "DuPont Licensed Industrial Applicator.
Společnost Plastika, která dodává komplexní plastové komponenty pro průmyslové výrobky zahájila výrobu plastových dílů novým výrobním postupem - vstřikováním za pomoci dusíku. Princip této patentované technologie spočívá v tom, že po naplnění dutiny roztaveným plastem se do formy navíc vstříkne vysokým tlakem dusík. Vstříknutý plyn vytvoří v hotovém dílu dutinu. Výhoda vstřikování za pomocí dusíku tkví v možnosti vyrobit díly s tlustými stěnami. Dříve se plastové díly se silnými stěnami vyráběly dlouhými výrobními cykly a vzhled dílů byl nevyhovující. Další významnou výhodou je úspora materiálu.
Společnost Plastika, která dodává komplexní plastové komponenty pro průmyslové výrobky zahájila výrobu plastových dílů novým výrobním postupem - vstřikováním za pomoci dusíku. Princip této patentované technologie spočívá v tom, že po naplnění dutiny roztaveným plastem se do formy navíc vstříkne vysokým tlakem dusík. Vstříknutý plyn vytvoří v hotovém dílu dutinu. Výhoda vstřikování za pomocí dusíku tkví v možnosti vyrobit díly s tlustými stěnami. Dříve se plastové díly se silnými stěnami vyráběly dlouhými výrobními cykly a vzhled dílů byl nevyhovující. Další významnou výhodou je úspora materiálu.
Dlouhodobé testy výzkumných pracovníků německé firmy BASF AG, Ludwigshafen potvrdily, že pro izolaci ocelových kontejnerů, sloužících k přepravě kapalného plynu LNG (Liquefied Natural Gas) je možné použít „BASOTECT“.
V tomto případě se jedná o lehčenou izolační hmotu na bázi melaminové pryskyřice, která spolehlivě izoluje kontejnery v nichž se pomocí tankerů dopravuje tekutý plyn při teplotě –160° C.
Dlouhodobé testy výzkumných pracovníků německé firmy BASF AG, Ludwigshafen potvrdily, že pro izolaci ocelových kontejnerů, sloužících k přepravě kapalného plynu LNG (Liquefied Natural Gas) je možné použít „BASOTECT“.
V tomto případě se jedná o lehčenou izolační hmotu na bázi melaminové pryskyřice, která spolehlivě izoluje kontejnery v nichž se pomocí tankerů dopravuje tekutý plyn při teplotě –160° C.