16 Květen 2013

demag obr1U příležitosti 50. výročí uvedení jeřábového systému KBK na trh jsme požádali o tématický rozhovor pana Lutze Wächtera, jednatele Demag Cranes & Components, spol. s r.o.

T+T: Jak vypadala situace s manipulací materiálu v průmyslu v roce 1963, kdy systém Kranbaukasten, zkráceně KBK, vznikl? Jaké podmínky v průmyslu vedly firmu Demag k vývoji a uvedení tohoto systému?
Většina výrobních hal byla vybavena mostovými jeřáby, které ale pro určitý typ aplikací zcela nevyhovovaly, ani doplnění sloupovými jeřáby nebylo zcela ideální. Takže Demag vyvinul a uvedl na trh mnohem flexibilnější řešení KBK.

 
09 Květen 2013

toyo1Silné elektrické vozíky v elegantním kompaktním balení. Na veletrhu LogiMat 2013, který se konal v únoru letošního roku ve Stuttgartu, představila Toyota Material Handling Europe nové výkonné 80V elektrické vysokozdvižné vozíky řady Toyota Traigo 80. Historicky nejefektivnější, nejbezpečnější a nejúspornější elektrický vozík Toyota přijde na trh v druhé polovině roku 2013. Může se pochlubit celou řadou vylepšení ve srovnání se svými předchůdci a spolu s modely Toyota Traigo 24 a Traigo 48 kompletuje silnou sestavu čelních vozíků Toyota v elektrickém segmentu.

 
09 Květen 2013

lpg obr1Neustálý růst cen benzínu a nafty nutí české dopravce k hledání alternativních cest ke snižování nákladů. Jednou z možností je přestavba naftových vozidel na systém Dieselgas, který umožňuje kombinovaný provoz na naftu a LPG. U jednoho nákladního vozu je díky němu možné ušetřit přes 130 000 tisíc korun ročně. Firmy s velkým vozovým parkem tak mohou díky přestavbám za rok ušetřit až několik milionů korun.

 
25 Duben 2013

Tiger stone 1Tiger Stone je stroj navržený pro ergonomickou pokládku dlažby. Zámková dlažba položená tímto strojem vykazuje velmi vysokou kvalitu. Tiger Stone disponuje vysokou výrobní kapacitou. Tiger Stone je stroj, který lze předláždit celou ulici najednou, včetně ukončení hran. Zařízení je úžasně jednoduché na ovládání. Pokládka různých tvarových prvků prvků zámkové dlažby různých velikostí je jednoduchá a rychlá, a to v požadovaném vzoru. Stroj dokáže pracovat s 1 500 kg „koberce" při šířce pokládky 6 m silnice.

 
24 Duben 2013

juNa mezinárodním veletrhu bauma 2013 v Mnichově představila společnost Jungheinrich světové veřejnosti novou generaci čelních elektrických vozíků s nosností až pět tun. Spolu s vozíky konstrukční řady 5 byla návštěvníkům poprvé představena také nová „linie S". Ta se osvědčí zejména při náročné překládce. Na veletrhu bauma 2013 prezentovala společnost Jungheinrich poprvé svůj zcela nově vyvinutý čelní elektrický vozík s konstrukční řady 5 (EFG 535-550) a „linie S" (EFG S30-S50). Tyto kompletně nově vyvinuté vozíky sledují jeden hlavní cíl a tím je hospodárnost.

 
15 Duben 2013

130415 ERL-50 at BaumaSpolečnost Mitas představila na veletrhu Bauma nového člena rodiny pneumatik ERL, rozměr 20.5R25 ERL-50, který bude v prodeji od července. Pneumatiky ERL se montují na nakladače, dozery a gradery pro práci v lomech. Dezén pneumatik z této řady má hloubku od 28 do 90 mm.
„Zákazníci očekávají, že pneumatika pro práce v lomech bude mít velkou výdrž a bude odolná proti poškození. Do nižších nákladů se promítne také možnost protektorování," uvedl Andrew Mabin, obchodní a marketingový ředitel společnosti. „Mitas má v segmentu mimo silnice velkou zkušenost, neboť kromě pneumatik průmyslových vyrábí také zemědělské a motocyklové," dodal Mabin.

 
04 Duben 2013

jun„Malý" vysokozdvižný vozík pro úzké uličky značky Jungheinrich může být nyní na základě Jungheinrich techniky transpondéru vybaven navigací skladu. Jeho uživatelé profitují zejména z až o 25 % vyššího výkonu překládky. V březnu 2013 představila společnost Jungheinrich svůj nový EFX 410-413. Jedná se o elektrický vozík pro třístranné zakládání s čelně uloženým sedadlem a výškou zdvihu až 7 m. „Tento vozík představuje ‚vstupní model' do světa úzkých uliček", vysvětluje Sebastian Riedmaier, vedoucí produktového managementu skladových a systémových vozíků Jungheinrich. Zcela nový je u této generace vozíků řídicí systém JXP založený na technologii RFID, která se u „velkých" vysokozdvižných vozíků pro úzké uličky úspěšně používá již celá léta.

 
28 Únor 2013

Gebrauchte EZvýšení kapacity na 8 000 vozíků ročně / repase použitých vozíků ve čtyřhvězdičkové kvalitě / výstavba obchodu s použitými vozíky na trzích budoucnosti. Od března 2013 rozšiřuje Jungheinrich výrazně svoje repasní centrum v Drážďanech. V rámci projektu „2018" zde má být za provozu zvýšena postupně kapacita na 8 000 vozíků ročně. V současné době lze v drážďanském centru repasovat za rok zhruba 4 500 vozíků. V roce 2012 byl přitom téměř dosažen kapacitní limit.

 
08 Únor 2013

motorToyota Material Handling Europe (TMHE) představuje nový optimalizovaný dieselový motor pro vozíky Tonero, se spotřebou sníženou o 8% a nižšími emisemi CO2. Toyota Material Handling Europe (TMHE) ohlašuje pro rok 2013 vylepšenou řadu 1,5 až 3,5 tunových dieselových čelních vysokozdvižných vozíků Toyota Tonero, které díky spotřebě nižší o 8%* a nižším emisím CO2 nabízejí zákazníkům efektivní řešení motorizace čelních vysokozdvižných vozíků.

 
07 Únor 2013

mag2 obr3-250Firma MAG Centrum s. r. o., výhradní zástupce firmy TECNOMAGNETE SPA pro Českou a Slovenskou republiku, je obchodní a servisní společností poskytující služby v plném rozsahu. Firma TECNOMAGNETE se od začátku svého působeni řadí mezi světovou špičku na trhu magnetických systémů. Jeden z vyvinutých a neustále zlepšovaných produktů je systém TECNOLIFT, určený pro manipulaci s ocelovými polotovary.

 
07 Únor 2013

jungheinrich obr1-250Jungheinrich uvedl na jaře 2012 na trh nový vysokozdvižný vozík: elektricky poháněný čelní vysokozdvižný vozík typu EFG 425-430. Nový vozík je výkonným a zároveň efektivním a úsporným vozíkem se spotřebou energie nižší až o 13 procent. Tato série vozíků umožňuje přepravovat břemena až do hmotnosti 3 000 kg. Nová řada tak rozšiřuje současný sortiment elektrických vysokozdvižných vozíků o dva další vozíky s nosností 3 tuny. Zatímco jeden vozík se vyznačuje těžištěm břemene 600 mm, druhý vozík má velmi krátký rám, který zmenšuje poloměr otáčení vozíku.

 
Začátek Předchozí Další Konec

21 22 23 24 25 26 27 28 29 30