Nákladní vozidla značky Scania křižují silnice více než stovky zemí světa, od Albánie po Zimbabwe. Méně známá je však skutečnost, že tato švédská automobilka je i významným dodavatelem průmyslových motorů pro nejrůznější obory.
Scania představuje tři ze svých motorů tak, jak je asi neznáte. Jejich umístění a účel možná mnohého překvapí. Motory Scania pomáhají v nesložitějších provozech, zachraňují lidské životy, zkrátka spolehlivě dělají, co je třeba.
Elektronické řízení je určeno k ovládání čtyř-lanového drapáku se zavíracím a nosným pohonem. Koordinuje spolupráci obou těchto pohonů s ohledem na veškerou s tímto související ovládací logiku, řízení a blokování. Díky tomu se pak drapákový jeřáb jeví z pohledu jeřábníka jako normální běžný zdvih, kde se jen zadávají povely "nahoru / dolů" a "otevřít / zavřít". Všechny povely jsou zadávány přímo pákovým ovládačem. Samozřejmě že je možno tyto funkce libovolně kombinovat: při zvedání nebo spouštění můžeme drapák otevírat nebo zavírat. Otevřeme-li drapák jen částečně, můžeme ho také v tomto stavu libovolně zvedat nebo spouštět.
MC70 je robustní ruční mobilní zařízení, které v sobě zahrnuje mobilní telefon, PDA, počítač, snímač a imager čárových kódů. Toto kompaktní, lehké zařízení umí kombinovat bezdrátovou síť, hlasovou a datovou komunikaci a zachycení dat, díky čemuž můžete využít téměř každou aplikaci v jakémkoliv prostředí. Vylepšená funkce zvuku spočívá ve vynikajícím akustickém výkonu, sluchátku, náhlavní soupravě (headset) a režimu hlasitého telefonu. Vaši mobilní pracovníci budou mít vše co potřebují pro růst jejich produktivity ve vnitřním i venkovním prostředí – od zaměstnanců pracujících v terénu, kteří odečítají a opravují měřící zařízení po řidiče doručující
Kompaktní pohony jsou zajímavé tím, že jejich digitální řídicí jednotka je zabudována (integrována) přímo do pláště motoru. Pohon tak tvoří kompaktní celek s vlastní inteligencí. Základem kompaktních pohonů jsou krokové motory, AC-servomotory nebo EC-motory. K motorům je možno montovat také
Servomotory jsou určeny pro elektrické pohony s regulací otáček v rozsahu nejméně 1:1000 a s vysokou rovnoměrností
chodu při nízkých otáčkách. Napájení servomotorů z frekvenčních měničů připojených k jednofázové nebo trojfázové síti různých napětí 115, 230, 400 V aj. Motory s robustní hliníkovou kostrou a konektory nahoře mají ve statoru trojfázové vinutí a na rotoru permanentní magnety ze vzácných
Nasazením prvních lineárních motorů v sériové výrobě obráběcích strojů a prvních torzních motorů u otočných stolů, započala v roce 1993 nová éra v elektrických přímých pohonech. V návaznosti na pokračující vývoj těchto technologií u firmy Bosch Rexroth je nová řada torzních motorů MBT, která nabízí úplně nové perspektivy pro moderní obráběcí stroje. Torzní motory jsou nasazovány nejen jako přímé motory otočných stolů, otočných hlav a ostatních natáčecích os u obráběcích center. Používají se také v robotech, soustružnických strojích, ve vstřikovacích listech, v dřevoobráběcích strojích a jednoúčelových strojích, kde otevírají novou cestu řešení modernizace strojů. S těmito
EL-FI™ M20 je digitální hlídač zatížení, který měří zatížení přímo na přívodním kabelu k asynchronnímu motoru, tzn. že jako senzoru se využívá tohoto motoru. Okamžitý výkon na hřídeli motoru se vyhodnocuje speciální metodou vyvinutou firmou EMOTRON, která zohledňuje jak výkon motoru tak jeho ztráty. Výkon na hřídeli motoru je rovněž měřítkem
V průmyslových aplikacích míchacích zařízení vznikají na hřídeli míchadel velké axiální a radiální síly. Obvyklé konstrukce řeší tento problém pomocí zvláštních externích ložisek hřídele míchače. SEW nyní nabízí upravenou verzi převodovek řady MC - Compact ve speciálním provedení pro míchadla a ostatní aplikace s požadavkem na odolnost velkému namáhání výstupního ložiska. Se svou koncepcí "EBD“ (Extended Bearing Distance = větší vzdálenost ložiska) nabízí firma zesílené uložení uvnitř převodovky, čímž se v
Jde o pojezdové pohony WHEELER 230 s točivým kolečkem pojíždějícím po zemi. Je to velmi spolehlivý a cenově výhodný pohon pro jednokřídlé brány o váze do 250 kg. Předností je velice jednoduchá montáž, protože motor s teleskopickým kolečkem je upevněný na spodním dílu brány. Hnací kolečko kopíruje i nerovný terén s rozdílem 12° (rozdíl terénu až 20cm). Tento pohon je vhodný pro ovládání i méně robustní křídlové brány nebo pokud nelze z nějakého důvodu (např. malé montážní rozměry) instalovat pístové pohony. Motor se zpětným chodem je montován na bránu pod úhlem, pro lepší pojezd i po nerovném terénu. Pohon je možné odblokovat v