25 Listopad 2005

prevodovka_1.jpgScania představuje novou kombinaci hnacího ústrojí se 6-stupňovou převodovkou s vysokým točivým momentem a jednoduchým schématem řazení. Uzpůsobena je jízdním vlastnostem 9-litrových motorů Scania a stává se ideálním řešením pro sektor městské rozvážkové přepravy. Nová převodovka s plynulým a přímým řazením je schopna snášet hodnoty točivého momentu motoru až do 1 250 Nm. Dostupná je pro rozvážkové vozy řady P s nápravou 4x2 a výkonem motoru 230 nebo 270 k a pro vozidla o celkové hmotnosti 18 tun nebo celkové kombinované hmotnosti až 26 t.

 
23 Listopad 2005

heisskanal_1.jpgNěmecká firma GmBH &Co. KG, Brensbach je systémovým dodavatelem horkých i studených vtokových systémů. Podle toho zahrnuje výrobní portfólio i horké vtokové systémy s tzv. tunelovým ústím., která jsou vyráběna v různých provedeních a velikostech. Tyto urychlují konstrukci a výrobu nástrojů, čímž napomáhají snižovat náklady na důležité části forem. Navíc odpadá i nákladné erodování. Firma i-mold může vyrábět nástroje i pro větší výstřiky – podle druhů vybraných plastů až do 1 000 gramů – za pomoci metody MIM (Metal Injection Molding). Ty pak obsahují velmi hladké a pro proudění taveniny vhodné kanálky a poskytují tím spolehlivé funkční tunelové ústí.

 
22 Listopad 2005

true.jpgPřihlášený patent firmy Surfware - technologie TrueMillTM - získal vítězné ocenění "Technologie roku 2005" udělované každoročně časopisem IndustryWeek, předním světovým médiem v oblasti výrobního managementu. Toto ocenění získávají vždy takové technologie, které přinášejí předpoklad významného růstu světové výroby. 'Revoluční technologie generování dráhy nástroje' byla zvolena pro letošní rok jako jeden z pěti vítězných technologických procesů. Časopis IndustryWeek oceňuje již od roku 1993 ty nejlepší "tahouny" světového ekonomického pokroku v rámci svého programu "Industry Week`s Technology and Innovation Award Program".

 
21 Listopad 2005

vu_title_1.jpgVysokorychlostní vertikální pětiosé obráběcí centrum TRIMILL VU pro obrábění nástrojů, forem a zápustek představuje jako novinku ve svém sortimentu. TRIMILL VU je vysoce dynamické, velmi kompaktní vertikální obráběcí centrum velmi tuhé termosymetrické konstrukce pro hrubovací i dokoncovací operace. Optimální a neměnná dynamika je zajištěna skutečností, že obrobek se nepohybuje. Pětiosé centrum včetně integrované vidlicové frézovací hlavy je osazené vysokootáčkovým vřetenem. 

 
18 Listopad 2005

energet_retezy.jpgMálokdy se v technické praxi stane, že novější, jednodušší a sofistikovanější řešení je méně nákladné, než dosud standardně používané systémy. Nové hliníkové vodící žlaby „Super Through“ toto díky použitému materiálu a jednoduché konstrukci stoprocentně splňují. „Mají nižší hmotnost než žlaby ocelové, na rozdíl od nich jsou nekorodující, snáze se montují a v konečném součtu vycházejí levněji,“ řekl product manager firmy Lin-tech pro tento produkt ing. Jaroslav Beneš.

 
16 Listopad 2005

linved._1.jpgOdštěpný závod Lin-tech společnosti Hennlich Industrietechnik představuje nové lineární vedení – typ SRT. „Nové lineární vedení bylo vyvinuto především pro použití na vertikálních osách mnoha typů zařízení s velkým momentovým zatížením a s vysokými rychlostmi a zrychlením, jako je například „Vysokorychlostní čipový montér“,“ řekl product manager pro tento produkt ing. Antonín Kozelka. Lineární vedení SRT je vhodné pro montážní jednotky, balicí stroje či kopírky. „Uplatnění nalezne všude tam, kde obvyklé typy lineárního vedení nestačí,“ doplnil Kozelka.

 
16 Listopad 2005

comac_1.jpgJiž více než 25 let vyrábí a dodává firma Comac stroje pro ohýbání kovových profilů. Kvalita produkce a schopnost řešit i velmi komplikované úkoly jsou příčinou, proč celosvětový počet instalací překročil číslo 5000. Společnost Comac sídlí ve Villanova d´ Asti nedaleko italského Turína. Její produkce je zaměřena na výrobu flexibilních a spolehlivých strojů, které svými schopnostmi pokrývají široké spektrum požadavků na ohýbání profilů. Vysoká pozornost výrobce je věnována nepřetržitému zlepšování stávajících a vývoji nových modelů tak, aby výrobní portfolio reflektovalo měnící se požadavky trhu. Stroje kladou velmi nízké požadavky na údržbu. Značka je známa na všech rozhodujících trzích, lokální distributoři zajišťují záruční a pozáruční servis, poradenství a dodávky náhradních dílů. Pro český a slovenský trh zajišťuje tyto služby servisní a technické centrum firmy Newtech v Plané nad Lužnicí.

 
16 Listopad 2005

Parma_1.jpgSpolečnost Newtech představuje novinku v nabídce vysekávacích lisů. Nový vysekávací lis LVD disponuje 21 polohovou nástrojovou hlavou se třemi přímo poháněnými autoindexovatelnými stanicemi, výkonným řídicím systémem GE Fanuc 0iP, tuhým rámem a designem zaměřeným na dosažení vysoké přesnosti (0,05 mm).

 
15 Listopad 2005

skoda_1.jpgMontážní závod Škoda Auto India v Aurangabádu rozšiřuje své kapacity o další modely. V sobotu 12. listopadu slavnostně otevřel nové montážní haly závodu v Aurangabádu prezident Václav Klaus. V montážním závodě se do současné doby montovaly vozy Škoda Octavia Tour, nové linky umožní montovat modely Octavia Tour Combi, Octavia a Superb. „Toto rozšíření stávající montáže znamená další etapu v historii Škody v Indii. Umožní nám navýšení kapacity až na 30 000 vozů ročně a zajistit montážní linky pro naše budoucí produkty“, řekl při slavnostním otevření člen představenstva Škoda Auto odpovědný za výrobu a logistiku Horst Mühl.

 
08 Listopad 2005

dul_1.jpgSílu čínské ekonomiky jasně ukazuje její rychle rostoucí význam ve světovém obchodě. Vývoz a dovoz rostou v porovnání se světem rychleji již přes 20 let. Čína je dnes čtvrtým největším exportérem po USA, Německu a Japonsku. Z pohledu českého exportu je důležité, že Čína je třetím největším světovým importérem, trhem s 1,3 miliardy obyvatel. Cestu k významnějším kontraktům otevírá společný vstup v alianci. V návaznosti na oficiální účast ČR na veletrhu China Coal and Mining Expo 2005 CzechTrade uspořádal sérii pracovních jednání a prezentací společně s vývozní aliancí Česká dobývací technika. Největší čínské doly projevily zájem o dodávky signalizační a dorozumívací techniky, elektrozařízení, zajištění dopravy v dolech či o důlní lokomotivy.

 
08 Listopad 2005

midest.gifStrojírenství společně s automobilovým průmyslem je hlavním a tradičním pilířem české ekonomiky a exportu. Vývoz strojů a dopravních prostředků dlouhodobě představuje téměř polovinu celkového exportu. Přitom v roce 1993, vzniku samostatné České republiky, byl objem vývozu oproti dnešku přibližně pětinový a ve vývozu zaujímal necelých 30 procent. Česká obchodní bilance tohoto sektoru je od roku 1998 pozitivní. Tato fakta zohlednilo Ministerstvo průmyslu a obchodu při svém výběru mezinárodních veletrhů, na kterých podporuje účast českých firem formou oficiální účasti ČR. Jedním z vybraných veletrhů je pařížský MIDEST. Realizátorem oficiální účasti ČR na tomto nejvýznamnějším veletrhu subdodávek do strojírenství a automobilového průmyslu je agentura CzechTrade.

 
Začátek Předchozí Další Konec

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70