Vozík je kombinací dvou osvědčených sériových vozíků Jungheinrich a může se využívat pro nakládku a vykládku nákladních automobilů, přepravu zboží a vychystávání. Jungheinrich uvádí v prosinci 2014 na trh novou variantu elektrického ručně vedeného nízkozdvižného vozíku ERE C20. Vozík je kombinací nízkozdvižného vozíku a vozíku s režimem spolujízdy a může naložit zboží o hmotnosti až 2 000 kg.
V polovině října vyjel z výrobní linky závodu společnosti Jungheinrich v Landsbergu, Německo, v blízkosti města Halle 100 000. vozík – paletový vozík typu EJE 118 s ručním vedením. Tento baterií napájený vysokozdvižný vozík s nízkou ložnou plochou se proslavil jako vysoce ekonomický nástroj pro nakládání a vykládání a rovněž pro transport zboží na krátké vzdálenosti.
„Jsem velmi rád, že první z generace tramvají ForCity Plus byla dnes představena právě v Bratislavě. K této metropoli mám velmi vřelý a osobní vztah. I proto pevně věřím, že se nová tramvaj ze Škody Transportation bude líbit především bratislavským obyvatelům. Kromě moderního designu jim nabídne především komfortní a bezpečné cestování, dostatek místa, přehledný audiovizuální a informační systém a v neposlední řadě také klimatizované prostory.
Na vyladěnou manipulaci v podání společnosti Toyota Material Handling CZ se zaregistrovalo přes 800 zájemců, což je nový rekord v sedmileté historii Demo Days. Velká většina z nich také dvoudenní akci navštívila. Sedmý ročník nabídl i další rekordy - Toyota prezentovala 112 produktů a aplikačních řešení na ploše více než 4 500 m2 a zapojila 17 partnerských společností posílené o dealery. Velký zájem byl letos zejména o alternativní pohony, ale v rozsáhlé komplexní nabídce umocněné expozicemi partnerů si každý jistě našel to své.
Společnost Linde Material Handling uvedla na trh čtyři nové retraky – Linde R10B až R16B s nosností od 1,0 do 1,6 tuny a rozšířila tak své portfolio retraků o takzvané „lehké" modely. Tyto nové retraky jsou určené pro lehké až středně náročné aplikace a představují základní modely, které přesto nabízejí řidičům vysoký uživatelský komfort.
Šestým rokem firma Toyota Material Handling připravila v logistickém areálu Rudná u Prahy pro své zákazníky a partnery dvoudenní předváděcí akci s podtextem vyladěná manipulace. K dispozici byly zákazníkům stanoviště s 112 produkty Toyota MH na rozloze 4 536 m2. O chod celé akce se staralo 66 zaměstnanců k plné spokojenosti návštěvníků, jak ze strany stálých, tak i ze strany nových či potencionálních zákazníků, kterých se přes internet prezentovalo téměř 800. Své pevné místo měli na akci i partneři Toyoty, jak dodavatelé baterií, lyžin, logistických služeb či dalších navázaných komodit. Asi nejviditelnějším partnerem byl Plzeňský pivovar, jehož produkty byly použity k předváděcím jízdám a „barvy" pivovaru nesl i slavnostně odhalený a vyšperkovaný elektrický čelní vozík pro efektivní manipulaci v hale i venku Toyota Traigo 30.
Park manipulační techniky ve společnosti Faurecia Automotive Czech Republic, která sídlí v Písku, mimo jiné zahrnuje tahače značky Jungheinrich, za kterými jsou připojeny na míru vyvinuté přípojné vozíky s možností speciálního zastřešení. Celá flotila značky Jungheinrich je pronájemní, což má nesporné benefity nejen ve flexibilitě, ale i v ekonomických ukazatelích.
Ve společnosti Rexel Sweden AB, sídlící ve městě Årsta nedaleko Stockholmu, se rozhodli zvýšit produktivitu svých pracovišť a obrátili se proto na Helge Nyberg AB. Jedním z důvodů byl i předchozí úspěšný projekt realizovaný v dalším podniku této skupiny, ve společnosti Storel z Gothenburgu. Rexel nabízí mimo jiné i inovativní a trvale udržitelná elektrotechnická řešení a elektrotechnický materiál pro průmysl, bytové vybavení a komerční sektor.
V létě 2014 uvede Jungheinrich na trh nové vozíky s výsuvným sloupem: modely ETV 110 a ETV 112 jsou kompaktní retraky s nosností až 1 200 kg a spotřebou energie o 10 % nižší než předchozí verze. S uvedením nové modelové řady 1 získávají všechny retraky Jungheinrich stejný design.
Jungheinrich vstupuje do dalšího segmentu logistických systémů. Nové produkty „Jungheinrich Lift Racking" (LRK) a „Jungheinrich Paternoster Racking" (PRK) – rozšiřují nabídku společnosti v segmentu dynamických skladovacích a vychystávacích řešení.
Oba systémy jsou založeny na strategii „zboží k člověku", kde je optimalizováno využití prostoru v kombinaci s vychystáváním. Díky uzavřené konstrukci je navíc skladované zboží neustále chráněno před prachem, vlhkostí, či teplotními výkyvy.
Říká v rozhovoru Petr Köhler, manažer pobočky společnosti Schindler CZ, a. s. v Karlových Varech. Společnost Schindler CZ, a. s. byla přizvána jako generální dodavatel přepravní technologie v rámci projektu přestavby nádraží v Plzni. Co bylo hlavním kritériem dodávky?