Toyota Material Handling Europe (TMHE) posiluje nejen svoje portfolio čelních vozíků řady Tonero, ale rozšířila také nabídku dieselových motorů o nový model s nižšími emisemi a výrazně nižší spotřebou paliva. Širší nabídka pomůže ještě lépe pokrýt odlišné potřeby různých aplikací zákazníků, zejména z hlediska produktivity, nákladů na manipulaci a ochrany životního prostředí.
"Čelní vysokozdvižné vozíky se dieselovými motory jsou nejvíce využívanými modely v mnoha různých oborech našich zákazníků," říká Craig Walby, Director Product Management v TMHE a dodává: "Proto jsme vyvinuli úplně nový, velmi dobře technicky vyladěný dieselový motor s vysokou účinností a nízkou spotřebou paliva."
Nový motor plně nejenže vyhovuje novým emisním normám Stage 3B, ale překračuje výrazně jejich technické nároky, a to i bez využití lapače sazí. Motor s modelovým označením 1ZS díky novým moderním technologiím velmi dobře vyvažuje produktivitu, výkon a spotřebu paliva. Toyota tradičně využívá ve svých čelních vozících vlastní průmyslové motory s ideálním designem pro vysoké nároky odvětví manipulace a skladování. Toyota může být na svůj vlastní výzkum a vývoj nových průmyslových motorů určených pro použití ve vysokozdvižných vozících právem hrdá, protože představují světově uznávanou kvalitu.
"Ať již zákazník potřebuje velmi silný motor nebo dává přednost méně nebo středně výkonnému pohonu, naše nabídka vylepšených vlastních průmyslových motorů Toyota nám umožňuje vybavit a dodat modely řady Tonero vždy s potřebným motorem s nízkou spotřebou, nízkými emisemi CO2 a požadovaným výkonem. Naši zákazníci si mohou vždy vybrat takové řešení, které nejlépe vyhovuje jejich potřebám a provozním podmínkám," doplňuje Craig Walby.