Kluzná pouzdra Iglidur® z vysocesofistikovaných plastů jsou elegantní náhradou klasických valivých ložisek. Jejich aplikací splníte všechny připomínky a navíc přidáte i cenovou úsporu, punc světovosti a moderního pojetí konstrukce. Polymerová kluzná pouzdra IGUS jsou většinou založena na bázi polyamidu PA66 s příměsí dalších kluzných plastů (teflon, grafit, apod.), které zajišťují jejich samomaznost a bezúdržbovost. Součástí těchto pouzder jsou i další přídavné materiály (jiné plasty, skelná vlákna, apod.), které zajišťují jejich mechanické
Přibližně 800 kilometrů dlouhý systém hrází chrání v Německu pobřeží Severního moře před ničivou silou přírody. Spolkové země Šlesvicko-Holštýnsko a Dolní Sasko investují do ochrany pobřeží před záplavami téměř 100 miliónů eur ročně. A jakoby to stále ještě nebylo dost: z předpovědí vědců totiž vyplývá, že globální oteplování způsobí během tohoto století zvýšení mořské hladiny o 70 centimetrů. Nejvíc ohrožené oblasti proto
Přibližně 800 kilometrů dlouhý systém hrází chrání v Německu pobřeží Severního moře před ničivou silou přírody. Spolkové země Šlesvicko-Holštýnsko a Dolní Sasko investují do ochrany pobřeží před záplavami téměř 100 miliónů eur ročně. A jakoby to stále ještě nebylo dost: z předpovědí vědců totiž vyplývá, že globální oteplování způsobí během tohoto století zvýšení mořské hladiny o 70 centimetrů. Nejvíc ohrožené oblasti proto
Společně s Arnold Umformtechnik, společnost Ubrig & Söhne rozhodujícím způsobem ovlivnila proces přímých spojů v oblasti umělých hmot. Obě společnosti ve vzájemné spolupráci včas poznaly, že se v automobilovém průmyslu jako materiál, prosadí umělé hmoty. Formovatelnost, hmotnost a schopnost recyklace jsou rozhodujícími argumenty pro používání syntetických materiálů. „Srovnatelně flexibilní materiál se nabízí speciálně pro přímá šroubová spojení,“ komentuje Langer rozhodnutí pro spojovací prvky z Forchtenbergu. „Výhody
Společně s Arnold Umformtechnik, společnost Ubrig & Söhne rozhodujícím způsobem ovlivnila proces přímých spojů v oblasti umělých hmot. Obě společnosti ve vzájemné spolupráci včas poznaly, že se v automobilovém průmyslu jako materiál, prosadí umělé hmoty. Formovatelnost, hmotnost a schopnost recyklace jsou rozhodujícími argumenty pro používání syntetických materiálů. „Srovnatelně flexibilní materiál se nabízí speciálně pro přímá šroubová spojení,“ komentuje Langer rozhodnutí pro spojovací prvky z Forchtenbergu. „Výhody
S opravdu revoluční myšlenkou přichází výzkumní pracovníci německé firmy BASF, Ludwigshafen, kterým se podařilo za pomoci zásadních úprav receptury a inovací výrobních postupů připravit první, lehčený reaktoplast, který je teplem tvarovatelný. Doposud se musela hmota při výrobě komplexních trojrozměrných tvarovaných automobilových dílů
S opravdu revoluční myšlenkou přichází výzkumní pracovníci německé firmy BASF, Ludwigshafen, kterým se podařilo za pomoci zásadních úprav receptury a inovací výrobních postupů připravit první, lehčený reaktoplast, který je teplem tvarovatelný. Doposud se musela hmota při výrobě komplexních trojrozměrných tvarovaných automobilových dílů
Jedná se o výrobky zhotovené z polesterových nenasycených pryskyřic vyztužených skelným vláknem různého typu – rohože, tkaniny, kombinované materiály apod. Všechny výrobky jsou vyráběny dle požadavku zákazníků, SAVEA se podílí na jejich vývoji. Výrobky jsou zhotovovány technologií např.: kontaktní laminace ruční, studené lisování v otevřených formách, stříkáním, RTM – resin transfer moulding, VARI – vacuum
Jedná se o výrobky zhotovené z polesterových nenasycených pryskyřic vyztužených skelným vláknem různého typu – rohože, tkaniny, kombinované materiály apod. Všechny výrobky jsou vyráběny dle požadavku zákazníků, SAVEA se podílí na jejich vývoji. Výrobky jsou zhotovovány technologií např.: kontaktní laminace ruční, studené lisování v otevřených formách, stříkáním, RTM – resin transfer moulding, VARI – vacuum