19 Leden 2009

Společnost PODLAHY Liška, Brno vyrábí zátěžové desky z PVC, které prokazují dobré vlastnosti v mnoha výrobních a skladových provozech. Využívají se ve všech oborech průmyslu, včetně potravinářského. PVC desky jsou chemicky a mechanicky velmi odolné. Dle testů provedených v uznávané německé zkušebně je bezpečnost proti skluzu hodnocena výsledkem „VELMI BEZPEČNĚ“ a za sucha i za mokra při měření styku s materiálem pryž a plast. Při styku s materiálem kůže dosahují za sucha i za mokra hodnocení „BEZPEČNÉ“. Maximální zatížení desek je možné do 2 až 6 tun/dm2 podle typu. Např. nákladní automobil s předpokládanou plochou doteku 4 x 2 dm2 by mohl vážit až cca 48 tun. To dnes víme díky testům, které byly provedeny pro zjištění maximálního přípustného napětí v tlaku. Velkou výhodou těchto podlah je rychlá montáž neomezující provoz (i bez výluky provozu), nízká pořizovací cena a velmi dlouhá životnost. Lze je pokládat na vydrolené, poprskané, mastné a jinak poškozené povrchy. Většina typů podlahových PVC desek má na všech čtyřech stranách svého obvodu spojovací zámky. K podkladu se tedy desky nelepí, mezi sebou se spojují těmito zámky.

Zpracoval: Ing. Václav Matys

 
19 Leden 2009

Společnost PODLAHY Liška, Brno vyrábí zátěžové desky z PVC, které prokazují dobré vlastnosti v mnoha výrobních a skladových provozech. Využívají se ve všech oborech průmyslu, včetně potravinářského. PVC desky jsou chemicky a mechanicky velmi odolné. Dle testů provedených v uznávané německé zkušebně je bezpečnost proti skluzu hodnocena výsledkem „VELMI BEZPEČNĚ“ a za sucha i za mokra při měření styku s materiálem pryž a plast. Při styku s materiálem kůže dosahují za sucha i za mokra hodnocení „BEZPEČNÉ“. Maximální zatížení desek je možné do 2 až 6 tun/dm2 podle typu. Např. nákladní automobil s předpokládanou plochou doteku 4 x 2 dm2 by mohl vážit až cca 48 tun. To dnes víme díky testům, které byly provedeny pro zjištění maximálního přípustného napětí v tlaku. Velkou výhodou těchto podlah je rychlá montáž neomezující provoz (i bez výluky provozu), nízká pořizovací cena a velmi dlouhá životnost. Lze je pokládat na vydrolené, poprskané, mastné a jinak poškozené povrchy. Většina typů podlahových PVC desek má na všech čtyřech stranách svého obvodu spojovací zámky. K podkladu se tedy desky nelepí, mezi sebou se spojují těmito zámky.

Zpracoval: Ing. Václav Matys

 
07 Leden 2009
T+T 12/2008

Společnost Parker Hannifin uvedla na trh novou generaci rychlých proporcionálních ventilů pro řízení průtoku, vybavených integrovanou elektronikou pro uzavřené regulační obvody.

 
06 Leden 2009
T+T 12/2008

Společnost Röchling Engineering Plastics, s. r. o. uvedla na český trh Matrox®, systém materiálů na bázi PE-UHMW (polyetylen s velmi vysokou molekulární hmotností), které slouží k obkládání a ochraně ploch vystavených intenzivnímu mechanickému namáhání, jako jsou zásobníky sypkých materiálů, skladovací plochy, ale také například korby nákladních automobilů nebo lžíce bagrů.

 
06 Leden 2009
T+T 12/2008

Společnost Parker Hannifin uvedla na trh svou nejnovější řadu pneumaticky řízených stolových stavebnicových jednotek označených P5W. Jednotky jsou navrženy tak, aby umožnily přesné řízení natáčení v širokém spektru automatizačních aplikací.

 
06 Leden 2009
T+T 12/2008

Komplexní řešení v oblasti hydrauliky, které i na českém a slovenském trhu poskytuje světový lídr v oblasti řízení pohybu, společnost Parker Hannifin, si u firem z oblasti těžkého průmyslu získávají na oblibě. Posledním důkazem úspěchu přístupu Parker Hannifin a jeho distributorů je unikátní projekt vybavení společnosti VÁLCOVNA TRUB TŽ, a.s. – člen skupiny TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY – MORAVIA STEEL, hydraulickými pohony za asi 26 milionů korun, který realizovala společnost KOMA-Servis, jeden z největších distributorů produktů Parker Hannifin v ČR.

 
18 Prosinec 2008
nový design klecí snižuje hmotnost pohybujících se částí

Specialista na valivá ložiska, NKE Austria, představuje masivní mosazné klece s vylepšeným designem. Nové klece pro valivá ložiska mají nižší vlastní hmotnost, což snižuje spotřebu energie a může zamezit nežádoucímu smykovému tření.

 
09 Prosinec 2008
T+T 11/2008

Využití lineárního pohonu v některých nových nebo stávajících lékařských a laboratorních aplikacích představuje náročný úkol ze dvou důvodů. Jednak v případě lékařských a laboratorních zařízení musí být zpravidla splněna celá řada požadavků od spolehlivosti a přesnosti a opakovatelnosti polohování po omezené rozměry a nízkou hlučnost a také proto, že existuje velké množství různých systémů zajišťujících lineární pohyb.

 
09 Prosinec 2008
T+T 11/2008

Brzdy řady H a OH se v průmyslovém použití osvědčily jak pro držení, zastavování, tak i kontinuální brzdění. Pro menší energie a menší brzdové momenty byla vyvinuta brzda typu C.

Při její výrobě využíváme technologie beztřískového obrábění. Minimální průměr/ tloušťka brzdového kotouče je 120/6-10 mm. Brzda s pneumotorem vyvine ku příkladu na kotouči průměru 300 mm brzdný moment v rozmezí od 22 (CP24) do 360 Nm (CP80). Ke třmenu jsou načepována dvojzvratná ramena. Jednou stranou ramen pohybuje motor; na protilehlé jsou otočně uchyceny brzdové destičky. Konstrukce zamezuje přenos tepla, vzniklého brzděním, na funkci motoru. Pružiny destiček přidržují destičky v zahloubení ramen a současně umožňují jejich snadnou demontáž. Motor je k rameni motoru zajištěn maticí (u CSM je brzda s motorem uložena na základové desce). Pružina zajišťuje v „odbrzděném“ stavu „vzduchovou mezeru“ mezi třecí plochou destiček a kotoučem. Standardní bezazbestový materiál destiček je použitelný až do 340 °C. Tuhá konstrukce dovoluje brzdný výkon až 12 kW.

 
Začátek Předchozí Další Konec

101 102 103 104 105 106 107 108 109 110