22 Červen 2018

schaeffler obr5Společnost Schaeffler prostřednictvím vysokých investic do výrobních kapacit určených pro radiální kuličková ložiska FAG generace C výrazně rozšiřuje svou obchodní nabídku v oblasti standardních valivých ložisek. Díky zdokonaleným vlastnostem produktů, nové logistické koncepci a optimalizovanému poměru ceny a výkonu jsou tato již řadu let úspěšná radiální kuličková ložiska od společnosti Schaeffler ještě atraktivnější.

 
22 Červen 2018

000B2520Při použití skříňových jednotek přírubových ložisek FAG se mohou výrobci elektromotorů plně soustředit na své klíčové kompetence: vývoj a výrobu statorů a rotorů. Uložení rotoru, těsnění a těleso ložiska se stává jedinou konstrukční skupinou, připravenou k montáži. Společnost Schaeffler nyní v rámci úsilí o optimalizaci celkových provozních nákladů nabízí skříňové jednotky přírubových ložisek FAG i se systémem monitorování stavu a s mazacím systémem.

 
22 Červen 2018

hennlich pouzdroIglidur G je všestranně využitelný materiál pro kluzná pouzdra a v současné době světový bestseller. Firma igus, kterou v Česku zastupuje společnost HENNLICH, přišla s vylepšením tohoto materiálu pod označením iglidur G1. Nový samomazný a bezúdržbový triboplast přesvědčuje vysokou odolností vůči vyšším teplotám, nízkou absorpcí vlhkosti a vylepšenou odolností vůči oděru. A to vše téměř za stejnou cenu.

 
21 Červen 2018

parker P1F-Cut-AwaySpolečnost Parker Hannifin, mezinárodní lídr v oblasti technologií a systémů řízení pohybu, uvádí na trh novou řadu pneumatických válců s certifikací podle ISO 15552. Válce jsou k dispozici ve velikostech pístu od 32 do 125 mm. Série P1F je vhodná pro všeobecné průmyslové aplikace, jako je lineární pohyb, upínání, zvedání a kontrolní úlohy v různých provozních podmínkách. Standardní verze profilu válce P1F-S je doplněna svorníkovým válcem P1F-T, válce v provedení pro "čisté" aplikace P1F-C budou k dispozici v příštím roce.

 
14 Červen 2018

skf obr1V aplikacích, které vyžadují větší ložiska, lze nyní využít předností delších domazávacích intervalů a vyšší odolnosti proti znečištění. SKF nabízí rozšířenou nabídku kuličkových ložisek SKF Explorer s vysoce výkonným těsněním RSH. Osvědčená těsnění RSH mají optimalizovaný dvojitý těsnicí břit, který zajišťuje zvýšenou ochranu ložiska v náročných prostředích. Díky tomu dosahují ložiska delší trvanlivosti především v mokrých, znečištěných nebo prašných provozech, a tedy nemusejí být měněna tak často.

 
14 Červen 2018

schaeffler obr1Společnost Schaeffler integruje do lineárních vedení senzoriku i analýzu vibrací a s těmito mechatronickými komponentami nabízí automatizované domazávání. Tato funkce, která byla už v roce 2017 realizována u jednotek s oběhem válečků, je nyní dostupná i pro jednotky s oběhem kuliček. A přináší tak výhody, které dalece přesahují samotnou funkci domazávání. Možnost úplně zautomatizovat domazávání a sledování stavu mazání u vedení s profilovými lištami představuje pro provozovatele a výrobce výrobních strojů významný krok dopředu.

 
14 Červen 2018

haberkorn obr2Hledáte vyšší spolehlivost a lepší výkonnost řetězů v pohonných a dopravních aplikacích? Pak bychom vás rádi upozornili na řetězy německého výrobce IWIS. Bezúdržbové válečkové řetězy IWIS MEGAlife mohou být použity ve všech oblastech, kde je domazávání hůře dostupné nebo dokonce nemožné. A také u všech aplikací, kde jsou vyžadovány čisté a suché podmínky, kde nesmí dojít ke znečištění zařízení a dopravovaného zboží mazivem řetězu. Rozsah jejich provozních teplot se pohybuje v rozmezí -40 °C až +160 °C.

 
01 Červen 2018

nsk 11764 NSK-Molded-Oil-bePotravinářské firmy hledají, jak uspokojit nejpřísnější požadavky oboru na hygienu a proto jsou ve výrobě běžné velmi komplexní režimy čištění. Ovšem tyto postupy mohou poškozovat komponenty výrobní linky, a v neposlední řadě i ložiska, která jsou nezbytná pro pohyby strojních součástí, zařízení a mechanismů.

 
01 Červen 2018

unicum 11757 bacheVynálezy, které spatří světlo světa, mívají štěstí. Obvykle jsou spíše nepravděpodobným výsledkem směsice štěstí, schopnosti a vytrvalosti. Přestože předpisy to nařizují, každý ví, že kamióny s otevřeným návěsem často dopravují materiál na místo bez řádného upevnění plachty. Řidiči se často neobtěžují instalovat plachtu z řady důvodů: kvůli složitosti manipulace a času potřebného na instalaci, nebo někdy kvůli tomu, že plachta byla poškozena při předchozím pokusu o instalaci.

 
Začátek Předchozí Další Konec

41 42 43 44 45 46 47 48 49 50