Nový systém Protectis firmy Kleber dokáže ochránit pneumatiku před hřebíky až do průměru 4,7 mm. Základem je polymerová vložka, kterou lze aplikovat do jakékoli osobní pneumatiky včetně zimní.
Kleber šel poněkud odlišnou cestou než přední světoví výrobci, kteří upírají svou pozornost v oblasti systémů na dojetí do první výbavy. Kleber představuje řešení, které míří do náhradní potřeby a které může přinést dodatečné příjmy pneuservisům. Spočívá v polymerové vrstvě o tloušťce několika milimetrů, která přilne k vnitřnímu obvodu pneumatiky a která je schopná zacelit průrazy až do zmíněných 4,7 mm. Vrstva zabírá plochu od ramene k rameni pláště a není tedy schopna absorbovat defekty v bocích.
Nový systém Protectis firmy Kleber dokáže ochránit pneumatiku před hřebíky až do průměru 4,7 mm. Základem je polymerová vložka, kterou lze aplikovat do jakékoli osobní pneumatiky včetně zimní.
Kleber šel poněkud odlišnou cestou než přední světoví výrobci, kteří upírají svou pozornost v oblasti systémů na dojetí do první výbavy. Kleber představuje řešení, které míří do náhradní potřeby a které může přinést dodatečné příjmy pneuservisům. Spočívá v polymerové vrstvě o tloušťce několika milimetrů, která přilne k vnitřnímu obvodu pneumatiky a která je schopná zacelit průrazy až do zmíněných 4,7 mm. Vrstva zabírá plochu od ramene k rameni pláště a není tedy schopna absorbovat defekty v bocích.
Ovzduší obklopuje každého z nás a je základní podmínkou pro náš život. Jeho kvalita ovlivňuje vše živé a je tedy nezbytné ho maximálně chránit a zlepšovat, což není, vzhledem k množství zdrojů znečišťování snadnou technickou záležitostí.
Společnost Barum Continental v Otrokovicích provozuje také řadu zdrojů znečišťování ovzduší, které produkují především emise prachu (TZL) a benzinu (VOC). Mezi základní zdroje produkující emise prachu patří zejména hnětičové linky ve válcovně. Tyto linky prošly v posledních deseti letech řadou modernizací, v rámci kterých byly nahrazeny staré odlučovací jednotky novými s vysokou účinností. Rovněž při instalaci nových linek jsou používány pro odlučování prachových částic ty nejlepší technologie.
Ovzduší obklopuje každého z nás a je základní podmínkou pro náš život. Jeho kvalita ovlivňuje vše živé a je tedy nezbytné ho maximálně chránit a zlepšovat, což není, vzhledem k množství zdrojů znečišťování snadnou technickou záležitostí.
Společnost Barum Continental v Otrokovicích provozuje také řadu zdrojů znečišťování ovzduší, které produkují především emise prachu (TZL) a benzinu (VOC). Mezi základní zdroje produkující emise prachu patří zejména hnětičové linky ve válcovně. Tyto linky prošly v posledních deseti letech řadou modernizací, v rámci kterých byly nahrazeny staré odlučovací jednotky novými s vysokou účinností. Rovněž při instalaci nových linek jsou používány pro odlučování prachových částic ty nejlepší technologie.
Francouzský zpracovatel plastů - firma MBF Plastiques S.A. Oyonnax, společně s firmou DuPont Cosmetic Solutions - realizovaly nezvyklý patent firmy Estée Lauder.
Předmětem patentu je zcela neobvyklý technologický postup - obstříkávání skleněné nádobky na řasenky a na ošetřování rtů - ionomerem "SURLIN", který vyrábí americký koncern DuPont.
Technici dirmy European Technical Centre z Meyrinu/Ženeva podrobně propracovali zcela neobvyklou plastikářskou operaci, kdy se za pomoci vysokých vstřikovacích tlaků a teploty obstříkává zmíněným ionomeren klasická skleněná nádobka, aniž by došlo k jejímu prasknutí, poškození nebo posunutí ze základní vystředěné polohy.
Výsledkem jejich snažení je velmi dekorativní, nerozbitný obal řasenek a rtěnek, který na skle velmi dobře drží a navíc vytváří na finálním výrobku příjemný hmatový dojem. autor: Ing. Václav Matys
Francouzský zpracovatel plastů - firma MBF Plastiques S.A. Oyonnax, společně s firmou DuPont Cosmetic Solutions - realizovaly nezvyklý patent firmy Estée Lauder.
Předmětem patentu je zcela neobvyklý technologický postup - obstříkávání skleněné nádobky na řasenky a na ošetřování rtů - ionomerem "SURLIN", který vyrábí americký koncern DuPont.
Technici dirmy European Technical Centre z Meyrinu/Ženeva podrobně propracovali zcela neobvyklou plastikářskou operaci, kdy se za pomoci vysokých vstřikovacích tlaků a teploty obstříkává zmíněným ionomeren klasická skleněná nádobka, aniž by došlo k jejímu prasknutí, poškození nebo posunutí ze základní vystředěné polohy.
Výsledkem jejich snažení je velmi dekorativní, nerozbitný obal řasenek a rtěnek, který na skle velmi dobře drží a navíc vytváří na finálním výrobku příjemný hmatový dojem. autor: Ing. Václav Matys
Švédská společnost Arla Plast AB, jeden z největších evropských výrobců dutinkových polykarbonátových desek, se rozhodla posílit své aktivity v České republice a postavit svůj nový výrobní závod v Kadani na Chomutovsku. Do vybudování závodu, jehož výstavba byla slavnostně zahájena, investuje společnost Arla Plast 350 milionů korun. Vytvořeno tak bude nejméně 40 nových pracovních míst.
Třetí největší výrobce airbagů a volantů na světě, japonská společnost Toyoda Gosei, která do České republiky přišla před třemi lety, u nás významně rozšiřuje své výrobní kapacity. V průmyslovém parku v Klášterci nad Ohří Toyoda Gosei slavnostně otevřela svou druhou výrobní halu, v níž se budou vyrábět gumové těsnící komponenty pro automobilový průmysl. Tato expanze dosáhla 1,2 miliard korun a vytvořila 400 pracovních míst.
Firma RUUKKI distribuující stavební komponenty a systémy pro různé segmenty uživatelů, jako jsou průmyslové budovy, logistická centra a sklady, prodejní a veřejnoprávní subjekty, přepravné a obytné budovy (například Britský řetězec hypeermarketů Tesco) se představila v rámci mezinárodního stavebního veletrhu v Brně.
Novinkou je sám název firmy. RUUKKI je nový obchodní název seskupení společností, patřících k finskému výrobci ocele Rautaruukki. K 1. září 2004 přijaly všechny společnosti (Rannila, Rautaruukki, Gasell, Asva, Fundia) tento nový název. RUUKKI je nadnárodní společností, má pobočky ve 24 zemích a zaměstnává přes 12 000 lidí.