Ing. Jaroslav Skoták, MBA, krizový manažer a člen České asociace interim managementu, přibližuje specifika interim a krizového managementu v českém podnikatelském prostředí. V rozhovoru vysvětluje rozdíly mezi interim a standardním managementem, nejčastější problémy firem a význam včasné konzultace. Dozvíte se také o nápravných opatřeních, která pomáhají firmám vyhnout se vážným krizím a znovu získat stabilitu.
Jaroslav Skoták, interim manažer, milovník výzev a jednatel SKOTAKCONSULTING.Jaký byste řekli, že je člověk, který jako jeden z prvních v ČR pomáhal budovat systematickou reverzní logistiku? S nadsázkou lze říct, že takový člověk musí rozumět (téměř) všemu, mít odhodlání, tah na branku a chuť věci zlepšovat. A jen tak mimochodem má za sebou více než 20 let manažerské praxe a desítky projektů. Takový je Jarda, milovník výzev.
Rozhovor z MSV Brno najdete ZDE.