Desetidenní veletrh, který se koná od 15. do 24. dubna, zahrnuje online veletrh, akce pro dodavatele a nákupčí a propagaci přeshraničního elektronického obchodu. Díky rozmanitým obchodním akcím konaným virtuálně představuje veletrh více než 2,9 milionu produktů pokrývajících 16 kategorií produktů od spotřebního zboží po domácí spotřebiče. Akce se zúčastní vystavovatelé z 32 zemí a regionů.
Wang Shouwen, náměstek ministra obchodu, pronesl zahajovací projev prostřednictvím video odkazu. „Čínská vláda klade velký důraz na kantonský veletrh. Prezident Si Ťin-pching dvakrát poslal blahopřejné zprávy, ve kterých vysoce ocenil její důležitý přínos a navrhl, aby se Canton Fair stal hlavní platformou pro otevření Číny ve všech směrech a i nadále pokračoval v rozvoji zahraničního obchodu a propagaci čínských dodavatelů" řekl při slavnostním zahájení.
Podle organizátora bude více než 25 000 vystavovatelů z celého světa prezentovat své produkty z 50 výstavních ploch v 16 kategoriích, kromě vyhrazeného prostoru pro „vitalizaci venkova" pro všechny vystavovatele z méně rozvinutých oblastí.
Oficiální webová stránka Canton Fair obsahuje exponáty a vystavovatele, spojení pro společnosti po celém světě, nové verze produktů, virtuální výstavní síně a také další podpůrné služby.
Pro zlepšení uživatelské zkušenosti s efektivnějšími obchodními spojeními použil Canton Fair neustálou optimalizaci funkcí a služeb, které usnadňují a podporují interakci a obchodní transakce mezi různými stranami s cílem objevit tržní potenciál v Číně.
„Veletrh se rozvinul do jedné z největších čínských mezinárodních obchodních akcí. Veletrh zahájí osm propagačních akcí zdůrazňujících čínskou chytrou výrobu a také 50 aktivit 'trade bridge', na které se předem zaregistrovalo více než 400 profesionálních kupujících," řekl Xu Bing, mluvčí Canton Fair a zástupce generálního ředitele Čínského zahraničního obchodního centra.
„Canton Fair se zaměřuje na nabídku přesnějšího propojení dodavatele a kupujících. Vylepšili jsme digitální platformy a kanály, abychom zvýšili efektivitu obchodu. Více než 20 špičkových nadnárodních korporací ze zámoří a více než 500 společností z Číny se zaregistrovalo k našim cloudový propagačním akcím s přidanou hodnotou," dodal.
Pandemie a globální výzvy změnily způsob myšlení v německém podnikatelském sektoru, zvláště když lidé hledají spolehlivá řešení, řekl CGTN Andreas Jahn, šéf Politiky a zahraničního obchodu Německé asociace malých a středních podniků. „Čína je ve skutečnosti velmi spolehlivým partnerem."
Veletrh také pozve odborníky z mezinárodních agentur na podporu obchodu, obchodních sdružení, think-tanků a poskytovatelů obchodních služeb, aby se podělili o své poznatky o obchodní politice, tržních trendech a průmyslových výhodách. Na programu je také analýza trhu týkající se regionálního komplexního hospodářského partnerství a iniciativy Belt and Road.
Link na videa z veletrhu jsou ZDE