Skoda 1• Všechny modely ŠKODA testované metodikou Euro NCAP od roku 2008 získaly pět hvězdiček. • ŠKODA AUTO neustále vylepšuje aktivní a pasivní bezpečnost svých vozů. • Před 50 lety se v Praze uskutečnil první zdokumentovaný crash test na území tehdejšího Československa. • Euro NCAP vyhodnotilo modely ŠKODA FABIA a ŠKODA ENYAQ iV jako nejbezpečnější vozy ve své třídě; pětihvězdičkové hodnocení získaly modely ŠKODA také mimo Evropu. •  Testovací polygon v Úhelnici získal ocenění Crashová laboratoř roku 2020.

Nejvyšší možná bezpečnost vozů má pro společnost ŠKODA AUTO tradičně vysokou prioritu. První zdokumentovaný crash test na území tehdejšího Československa proběhl s vozem ŠKODA 100 L před 50 lety v pražské Ruzyni. V současné době provozuje ŠKODA AUTO na svém testovacím polygonu v Úhelnici vysoce moderní crashovou laboratoř, která byla v roce 2020 komplexně rozšířena. Odborný časopis Automotive Testing Technology International ji dokonce vyhlásil crashovou laboratoří roku 2020. Výsledky v nárazových testech Euro NCAP a Global NCAP jsou důkazem úspěchů české automobilky v této oblasti. Všech 15 modelů ŠKODA nově uvedených na trh v období od roku 2008 získalo nejvyšší pětihvězdičkové hodnocení. V roce 2021 byly aktuální modely FABIA a ENYAQ iV vyhlášeny nejbezpečnějšími vozy ve svých třídách.
Skoda 3

„Ve společnosti ŠKODA AUTO využíváme veškeré naše know-how v oblasti technického vývoje k důslednému zvyšování aktivní a pasivní bezpečnosti našich vozů. Například naše základní modely již nabízejí řadu asistenčních systémů, které jsou jinak k dispozici pouze ve vozech vyšších tříd. Naše moderní crashová laboratoř na testovacím polygonu v Úhelnici zároveň nabízí optimální podmínky pro komplexní testování bezpečnosti našich modelů. To nám umožňuje začlenit získané poznatky do vývoje vozu již ve velmi rané fázi. Velkým úspěchem je, že všech 15 modelových řad značky ŠKODA testovaných od roku 2008 získalo v nárazovém testu Euro NCAP a v testu Global NCAP nejvyšší pětihvězdičkové hodnocení," uvedl Johannes Neft, člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast Technického vývoje.

Nepřetržitá práce zajišťuje optimální aktivní a pasivní bezpečnost
Pro zajištění co nejlepších testovacích podmínek ŠKODA AUTO znovu rozšířila svou nejmodernější crashovou laboratoř ve zkušebně testovacího polygonu v Úhelnici u Mladé Boleslavi. Crash testy se však na území dnešní České republiky realizují již 50 let. Po prvním zdokumentovaném crash testu v květnu 1972 s vozem ŠKODA 100 L byly následně specializovanými pracovníky vytvořeny podmínky pro další nárazové zkoušky.
Skoda 4 old Crash