Dovolil jsem se informovat na několika nezávislých rovinách, diskutovat s odborníky, jak se zastánci elektromobility, tak s výrobci a hlavně servismeny tradičních dopravních prostředků. A velmi zjednodušeně, můj závěr je remíza (tedy pokud porovnáváme dopravní prostředky srovnatelného stáří a třídy). Kdesi jsem zaslech, že elektromobily mají větší ekologické zatížení díky opotřebení větších pneumatik. Je to trošku omyl, protože přece nemůžeme poměřovat Teslu X s pneumatikami 295/35 R22 s pneu Škody Rapid 195/65 R15... Co však má smysl porovnávat ekologická zátěž vozu od začátku výroby, před používání až po vyřazení z provozu = sešrotování. Tady si troufám říct, že pro elektro auta zatím nemáme moc pádných důkazů. No sám jsem zvědavý na vývoj roků budoucích? Je vodík dalším řešením?