Trend přeplňovacích motorů je stále v kurzu. Přitom zvláště výkonné agregáty využívají k potřebnému zvýšení výkonu často dvě za sebou zapojená turbodmychadla. Tyto motory dosahují často při snížené spotřebě paliva potřebného zvýšení výkonu pomocí turbodmychadel nebo kompresorů.
V případě nového dieselového motoru V6 o objemu 3,0 litrů pro značku Jaguar se při plné zátěži vedle konstantně aktivního turbodmychadla spíná ještě druhé. Je umístěn mezi oběma řadami válců V-motoru v místě, kde se sbíhají vedení plnícího vzduchu obou turbodmychadel před chladičem plnícího vzduchu.
V režimu částečného zatížení pracuje motor pouze s větším turbodmychadlem. Sešlápne-li řidič pedál plynu silněji, zvýší se tlak v systému, a jakmile plnicí tlak druhého turbodmychadla překročí tlak prvního, otevře se ventil pro vyrovnání tlaku. Díky tomu motor přeřazuje z režimu s jedním dmychadlem do režimu se dvěma dmychadly harmonicky, bez momentového rázu. Aby přitom nedocházelo ke vzniku proudového odporu a nežádoucích vibrací, vytáhne podtlakový regulátor klapku do zcela otevřené polohy.
Spínací turboventil je konstruován tak, že druhé turbodmychadlo spíná nebo vypíná během desetiny sekundy. Díky tomu motor velmi dobře reaguje a rozvíjí točivý moment rovnoměrně až k ohromující maximální hodnotě 600 Newtonmetrů.
Vysoký výkon turbodieselového agregátu Jaguar je spojen s nemalými požadavky na tepelnou odolnost. Proto musí být konstrukční díly, které se nacházejí před chladičem plnicího vzduchu, odolné proti tepelnému šoku. V oblasti proudění se trvale vyskytují teploty 180°C – krátkodobě dokonce 200°C – a okolní teploty činí až 150°C. Kromě toho musí tento konstrukční prvek trvale odolávat přetlaku až 2 bar.
Po důkladných zkouškách bylo rozhodnuto vyrábět konstrukční celek, který je vystavován značné mechanické zátěži, z hliníku a oceli. Ocelová osa ventilu je uložena v zalisovaných pouzdrech ze spékaného bronzu a je vybavena bezúdržbovým mazáním po celou dobu své životnosti. Tvarové těsnění mezi částmi pláště a těsnicí kroužek na ose ventilu brání úniku olejové mlhy do okolí nebo nasání vadného vzduchu do systému.