17 Leden 2013

09-pewag c1-250Dopravníkové řetězy pewag jsou vyrobeny ze speciálních jemnozrnných nestárnoucích ušlechtilých ocelí CrNi, CrNiMo a MnCr. Optimální tepelné zpracování zajišťuje vysoký standard kvality řetězů a komponent. Díky tomu jsou dopravníkové řetězy pewag odolné vůči rázům a zajišťují maximální mezní zatížení. Dosahují excelentní odolnosti proti únavě. Cementované dopravníkové řetězy mohou být použity při provozních teplotách do 200 °C (392 °F) bez ztráty povrchové tvrdosti.

Řetězy i komponenty v jednotné tvrdosti

Pro zajištění hladkého a paralelního běhu přes řetězová kola jsou řetězy vyráběny s velmi malými tolerancemi. Z důvodu minimalizace opotřebení a pro garanci dlouhodobé životnosti řetězového systému jsou všechny řetězy kruhového průřezu a komponenty sladěny z pohledu zátěže a jednotné tvrdosti. Rozsáhlá nabídka dopravníkových řetězů pewag do 38 mm, řetězových spojek, uchycení korečků, řetězových kol korečků poskytuje optimální konstrukci pro korečkové elevátory v průmyslu.

Spolehněte se na kvalitu a širokou nabídku

  • Řetězové systémy s vysokou odolností proti opotřebení
  • Pro velkou kapacitu a masivnost
  • S gravitační i kombinovanou vykládkou s centrálně výklopnými korečky pro dopravu širokého spektra objemných materiálů.
  • Dlouho článkové řetězy kruhového profilu
  • Vysoká maximální kapacita - vysoká rychlost řetězů a objemu korečků
  • Vhodný pro řetězová kola s výměnnými a nastavitelnými zuby a hladkými segmentovanými koly
  • Uchycení korečků přes 2 rozteče řetězu zajišťuje optimální podporu korečku při plnění a vykládce
  • Řetězy a korečky jsou nebo mohou být montovány odděleně (dle typu)
  • Rozteč korečků může být změněna.
  • Jednoduchá montáž a demontáž uchycení korečků
  • Podle typu s uchycení korečků do zadní nebo boční stěny

 

Společnost pewag vyrábí a dodává více jak 10 typů systémů řetězových korečkových elevátorů a širokou škálu řetězů a komponentů.Jde přeci o světového lídra v řetězech. Důvěřujte nám.

Více informací na www.pewag.cz nebo Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript