30 Srpen 2005
Nové řešení pro malé a střední průmyslové potřeby

kompresor_1.jpgKompaktní, všestranný, tichý, taková je charakteristika novinky představované firmou CPT Servis s.r.o. sídlící v Brně. Rotační lamelové kompresory série 1000 s výkonem od 15 do 22 kW jsou ideálním řešením pro malé a střední průmyslové potřeby. Jedná se o provedení ERC nebo odhlučněné AC. Automatická regulace kompresoru řídí množství dodávaného vzduchu při konstantním pracovním tlaku. Na výstupu je zařízení vybaveno výstupním chladičem. Celé zařízení je v kompaktním provedení a snadno se instaluje. Tato série nabízí spolehlivý servis a výkon po celou dobu provozu.

MAESTRO - (verze AC)
Maestro je programovatelná řídící jednotka, která je schopna přizpůsobit kompresor požadavkům systému rozvodu vzduchu ke kterému je připojena. V průběhu také analyzuje provoz a zaznamenává všechny závady. Nežádoucí přístup k programování je zabezpečen v některých úrovních digitálními kódy. Maestro je vybaveno pamětí která si zálohuje veškerá data nastavení a provozu i v případě, že jednotka není napájena. Komunikuje pomocí těchto pripojení :
RS 485 - pro komunikaci s další jednotkou Maestro
RS 485 (volitelné ) pro komunikaci s řídícím tlačítkem.

OVLÁDACÍ PANEL (verze ERC)
Ovládací panel je řešen jednoduše afunkčně. Obsahuje počítadlo provozních hodin, tlačítko START a STOP, automatický a kontinuální provoz, havarijní tlačítko STOP. Znázorňuje poruchové a havarijní stavy pomocí světelné kontrolky. Umožňuje dálkové ovládání s možností zvukového alarmu.

BEZ ÚDRŽBY (nemá ložiska)
Na rozdíl od jiných kompresorů, Mattei kompresory nemají žádnou axiální sílu a proto nepotřebují ložiska. Proto je doba mezi jednotlivými cykly servisu značně prodloužena a údržba se tak stává levnější.

REGULAČNÍ SYSTÉM
- Automatické řízení průtoku
Díky modulovatelnému proporcionálnímu vstupnímu ventilu který dodává
vzduch při stálém tlaku, mohou tyto kompresory pracovat bez zásobníku vzduchu. Při dosažení maximálního tlaku se vstupní ventil uzavře, čímž se sníží množství nasávaného vzduchu a tak dochází k udržování stálého tlaku. Když se tlak v potrubí sníží ventil se automaticky otevře.

- Prudění vzduchu a chlazení
Proud vzduchu, který vzniká pomocí ventilátoru na
sekundární hřídeli hlavního motoru ochlazuje vzduch a olej proudící v hliníkových chladičích.

http://www.mattei.cz/index.htm