Společnost Brammer, celoevropský distributor průmyslového výrobního vybavení pro MRO (údržba, oprava, provoz), zahájila provoz nových firemních webových stránek pro všechny evropské trhy s cílem zvýšit úroveň svých zákaznických služeb pro výrobní průmysl. Jednou ze základních myšlenek nového konceptu stránek byla jednoduchost užívání. Návštěvníci mohou očekávat čistý, moderní a především jednoduše ovladatelný design stránek s kontaktními údaji na každé z nich, rozšířené informace o sortimentu a ucelenou nabídku komplexních řešení pro podniky, včetně informací o službě Brammer Insite™. K dispozici je také aplikace Google maps, která umožňuje vyhledat a lokalizovat jednotlivé pobočky, což jistě uživatelé webu 2.0 ocení. Stránky zároveň obsahují mnoho dalších užitečných funkcí, které uživatelům umožní rychlé vyhledávání produktů, vyžádání katalogu, vznesení dotazů a registraci pro zasílání novinek.
Pouhé jedno kliknutí pak přenese návštěvníky na stránky skupiny Brammer a stránky dalších zemí. Nové odkazy na sociální média jsou napříč celými stránkami zvýrazněny a poskytují tak návštěvníkům okamžitý přístup k oblíbeným sekcím, jako je série videí ‘Quick Tips’ (‘Rychlé tipy’) na YouTube kanálu skupiny Brammer. Z uživatelského hlediska sekce “Průmyslová odvětví“ na první pohled potvrzuje odborné znalosti a bezkonkurenční podporu společnosti Brammer, která má za cíl uspokojit různorodé potřeby rozličných odvětví, v nichž má společnost zavedenou pověst jako spolehlivý poskytovatel řešení pro snížení nákladů a služeb s přidanou hodnotou. V záložce “Výrobky“ návštěvníci objeví popis více jak 3,5 milionu výrobků v produktových řadách, které Brammer dodává zákazníkům působících v celé řadě průmyslových oblastí. Mezi tyto produkty patří například ložiska, těsnění, součástky pro přenos mechanického a elektrického výkonu, pneumatické a hydraulické komponenty, nářadí a doplňkový sortiment pro ochranu zdraví a bezpečnosti.
Stránky skupiny Brammer obsahují i důležité informace pro investory, kteří zde mohou kromě nabídky produktů a služeb společnosti Brammer jednoduše vyhledat i všechny podstatné firemní informace, které by měly být v případě akciové společnosti k dohledání.
Jakob Alkil, marketigový ředitel skupiny Brammer, u této příležitosti řekl: „Průzkum mezi našimi zákazníky ukázal, že by uvítali, aby se společnost Brammer více prezentovala online. Nové optimalizované stránky firmy tvoří součást naší strategie, která má za cíl umožnit našim průmyslovým zákazníkům jednoduchý přístup k informacím, jež vyžadují, a to ve formátu, který je pro ně nejpřijatelnější – bez ohledu na to, zda je to prostřednictvím PC, Mac, mobilního telefonu nebo tabletu. Nové stránky jsou zosobněním toho, v čem je Brammer nejlepší – efektivně přináší svým zákazníkům to, co potřebují 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, 365 dní v roce.“
www.brammer.cz