22 Leden 2012

skf-01Prezentace produktů prostřednictvím rozličných medií přináší své ovoce, ale přímý kontakt na místě ničím nenahradíte. Zvláště technické novinky a inovace si bez správného „uchopení“ v praxi jen obtížně hledají cestu ke mnohdy konzervativnímu zákazníkovi. Myšlenka vedla v hlavách zaměstnanců technologické společnosti SKF Ložiska a.s. ke zrodu nového konceptu v podobě předváděcího a servisního vozu SKF.

Bílá dodávka Mercedes Benz Sprinter, odlišující se navenek jen vizualizací SKF, v sobě skrývá řadu technických fines a vymožeností. „Nejde o pouhý servisní vůz, kde se technik během prováděného servisního úkonu snaží vybrané klienty seznámit s nabízeným sortimentem. Naopak, jde o malou multifunkční expozici na čtyřech kolech,“ říká technický a platformový manažer SKF Jan Klement. „Celý koncept předváděcího a servisního vozu byl vytvořen tak, aby byl schopen po drobných modifikacích prezentovat portfolio všech pěti platforem (Ložiska a ložiskové jednotky, Těsnění, Mazací systémy, Mechatroniku a Služby) tvořících páteř SKF. Zvolený model nám dává prostor k návštěvám provozů našich zákazníků a plně jim nabídnout prezentaci, odborný servis i školení přímo na místě,“ dodává.

 

Krátká prohlídka celým vozem dává vyřčeným slovům zapravdu. Kromě technického zázemí malé dílny je k dispozici řada panelů s funkčními exponáty, reálnými produkty a nejmodernějšímu přístroji pro profesionální údržbu. Vybavení vozu lze změnit přesně dle potřeby konkrétního zákazníka resp. jeho provozních podmínek a potřeb. Parametry vystavených exponátů lze ověřit na prezentacích promítaných na vestavěném monitoru. Obrovská výsuvná markýza, ale i kompletní interní elektroinstalace důmyslně rozšiřuje prezentaci ve venkovních prostorách v případě nutnosti i dlouho do noci. „První prověrky v praxi dokazují, že jsme zvolili správný směr,“ komentuje specialista na nářadí pro údržbu, školitel a jeden z aktivních uživatelů vozu Julius Fiala. „Letošní rok je pouhým pilotem před skutečným rozjezdem v roce 2012, kdy bude vůz maximálně zapojen do rozličných projektů, akcí a firemních prezentací,“ dodává. Z celého konceptu máme dojem, že řada dosud váhajících společností projeví o atraktivní prezentaci produktů SKF doslova „v akci“ a „na vlastní oči“ zájem.