01 Únor 2012

bloch-01T+T:Jaká je historie a současnost firmy?

Společnost H.BLOCH a.s. byla založena v roce 1996 a letos prožívá 15 rok aktivní činnosti. Nosný program byl úzce spjat s firmou ESSO posléze ExxonMobil. Dnes se profilujeme jako nezávislá společnost a uvádíme na trh nové partnery a široké spektrum výrobků. Rozvíjíme svou činnost v oblasti poradenství, dodávkách a servisu olejů. Aktuálně jsou v našem portfoliu výrobky ESSO, Mobil, Orlen, ROCOL, STATOIL a Wisura.

 

T+T: Co může H.Bloch aktuálně nabídnout zákazníkům?

V současné době se aktivity naší společnosti zaměřují na komplexní dodavatelské a servisní služby v oblasti mazání. S ohledem na složitější a náročnější techniku, rostou požadavky kladené na mazací prostředky. Naše společnost zajišťuje dodávky širokého sortimentu maziv, bezplatnou poradenskou službu a poprodejní servisní péči o dodávané produkty. Poradentství při skladování, organizaci spotřeby a péči o zařízení související s mazáním. V rámci těchto služeb zabezpečujeme mimo jiné testování dodávaných maziv, vyhodnocování jejich provozních parametrů, provádíme filtraci hydraulických a turbínových olejů, řezných olejů a emulzí, ale také čištění strojů odstraňování vody a nečistot z olejů, likvidaci odpadů atd.

T+T: Kdo jsou hlavní zákazníci a čím je pro ně firma zajímavá?

Naši smluvní odběratelé maziv jsou nejen velké nadnárodní společnosti z oblasi strojírenství, potravinářství, dopravy a stavebnictví, ale i malé soukromé společnosti. Firmy, se kterými spolupracujeme oceňují především pružnost dodávek, široký sortiment produktů, individuální přístup a péči při řešení problémů v oblasti mazání. Řídíme se úslovím „Přijdeme zadarmo, ale nikdy nadarmo.”

T+T: Jak si stojíte na trhu v současném konkurenčním prostředí?

V uplynulém období se na trhu objevilo mnoho konkurentů s plagiáty. Kvalita produktů, komplexnost dodávek a péče o zákazníky nám umožnila nejen přežít, ale získat i nové zákazníky. Cílem je uplatnit na trhu naším prostřednictvím maziva v objemu cca 2 000 t ročně.

T+T: Jaké je ekonomická zázemí firmy a aktuální personální obsazení?

Od počátku jsme podnikali bez větších úvěrů. Nyní máme nového finančně silného partnera a cílem je rozšířit portfolio produktů i služeb, zkvalitňovat péči a služby pro zákazníky. Ve společnosti se skloubily zkušenosti zakladatelů s mládím nastupující generace. Léta praxe z oblasti dopravy, strojírenství, tribotechniky a dalších oborů se doplňují s mladým kolektivem vzdělaných a jazykově velmi dobře připravených kolegů, kteří přinášejí nové pohledy a netradiční řešení, ale využívají i praxí ověřené postupy a znalosti.

T+T: S jakými plány do budoucnosti mohou počítat zákazníci firmy H.Bloch?

Cílem je poskytnout servis a dodávky širokého spektra kvalitních maziv, posílit oblast služeb související s péčí o dodávaná maziva. Věříme, že spektrum olejů a kvalitní práce postupně přesvědčí i další zákazníky. Výhoda této služby se projeví hlavně v uskupení více firem, kde dochází ke zjednodušení logistiky, zúžení sortimentu používaných maziv a následně k nemalým úsporám nákladů.