09 Říjen 2009

Web-Service, Remote-Service a Web-Training: Touto širokou nabídkou služeb servisu a školení podporuje WITTMANN BATTENFELD své zákazníky ve vstřikovnách plastů v jejich stálé snaze šetřit čas a peníze.
WITTMANN BATTENFELD je vůdčí firmou v oblasti rozsáhlých IT podporovaných služeb pro vstřikování plastů. WITTMANN BATTENFELD Web-Service představuje novou éru služby zákazníkům: Internetové připojení stroje zákazníka umožňuje technikovi v případě servisu časově a nákladově efektivní analýzu. Tzv. Remote-Servis je založen na síťovém propojení vstřikovacího stroje a PC-pracovištěm uvnitř závodu. Na trhu vstřikovacích strojů představuje nejpokrokovější a nákladově výhodné řešení interního sledování, dálkové diagnózy a zajištění kvality. WITTMANN BATTENFELD Web-Training je k dispozici pro vysokou flexibilitu a co největší úsporný potenciál při školení zaměstnanců.

Web-Service – nový druh zákaznické služby
Celosvětově osvědčený WITTMANN BATTENFELD Teleservis dodává zhruba 700 do sítě propojeným vstřikovacím strojům prostřednictvím Web-Servisu interaktivní podporu pro řízení UNILOG B6. Zkušení technici se mohou přes internet přímo spojit se vstřikovacím strojem, samozřejmě za předpokladu souhlasu zákazníka.
Mnoho servisních případů se pomocí této dálkové diagnózy nechá odstranit s výrazně nižším vynaložením času a často se i ušetří příjezd servisních techniků. Případné nutné zásahy na místě a specifikace náhradních dílů je tak možno cíleně připravit a provést efektivním způsobem.To přispívá nejen ke krátkodobé produktivitě, ale v dlouhodobém výhledu umožňuje i lepší udržování parametrů výrobních zařízení.
Tato služba je po dobu záruky nabízena zdarma ke všem novým strojům WITTMANN BATTENFELD.

Remote-Service – výhodná síť
Nová Remote vizualizace firmy WITTMANN BATTENFELD umožňuje interní síťové propojení vstřikovacích strojů a PC pracovišť bez internetového připojení. Remote-Service podporuje zpracovatele plastů ve všech důležitých krocích výrobního procesu: dohled nad zařízením, diagnózu, zajištění kvality a optimalizaci procesu.
Propojení se strojem je vytvořeno přes běžné rozhraní Ethernet a je možné ho provozovat ve firemní síti po instalaci software Remote-Service-Tools.
Se strojem mohou být propojeny i do sítě připojené výrobní zařízení nebo domácí PC. Vyvolání jednotlivých stránek řídícího systému se může uskutečnit paralelně s obsluhou řízení. Výrobní proces tak není v žádném případě narušen.

Web-Training – školení s nároky
Nový Web-Training od firmy WITTMANN BATTENFELD vytváří základ pro nekonvenční metodu učení. Časově a místně nezávislé virtuální školicí centrum nabízí ještě více efektivity a flexibility při vzdělávání a dalším školení zaměstnanců. Průběh výroby v podniku není, zhruba dvouhodinovým školením, takřka ovlivněn. Příslušné komplexní plánování směn tak patří minulosti. Po dohodnutí termínu se zákazníci mohou zúčastnit on-line vyučování s kompetentními přednášejícími a diskuzí expertů. Hlavní náplní školení jsou témata konstrukce stojů, řídicích systémů, technologií a programování tahačů jader.
Obsahy a těžiště programů školení mohou být individuálně přizpůsobeny požadavkům zákazníků. Témata a termíny Web-školení jsou k nahlédnutí na internetových stránkách (www.wittmann-group.com).

Cílem všech těchto služeb je pomoc zákazníkům prostřednictvím optimální údržby, servisu a rozsáhlého školícího programu, a tak dosáhnout rozhodující konkurenční výhody.
Přehled servisu a služeb je rovněž k nahlédnutí na www.wittmann-group.com.

Autor: Ing. Michal Slaba, jednatel společnosti