Produkt SAP CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) byl odborným časopisem Computerworld navržen na cenu za nejlepší IT produkt roku v kategorii podnikových systémů. Mezi nejlepší postoupila pouze ta řešení, která se pozitivně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie.
Redakce časopisu Computerworld ve spolupráci s externími odborníky vybrala do finále produkt firmy SAP CRM pro jeho schopnost poznat, pochopit i předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků.
SAP CRM totiž umožňuje svým klientům řídit vztahy se zákazníky bez kompromisů. Pomáhá v jejich získávání, porozumění, zvyšování jejich loajality i implementaci strategií zaměřených na zákazníky. Kromě operativní části má systém i analytické nástroje. Vyhodnocuje například efektivitu kampaní, prodeje, analyzuje chování zákazníků a podporuje jejich rozhodování. Obsahuje také specifické funkce a nástroje pro 23 různých odvětví, mezi něž patří především služby, jako je finanční sektor nebo veřejná správa.
Redakce Computerworld ocenila na produktu CRM také plnou integraci se systémy pro plánování podnikových zdrojů ( především SAP ERP), podporu úplných procesů v oblasti marketingu, prodeje a servisu nebo komplexní pohled na zákazníka na jediné obrazovce.
Software SAP CRM již pomohl nejlepším společnostem vytvářet ty nejlepší vztahy se zákazníky díky porozumění potřebám zákazníků, zlepšením efektivity, zjednodušením kritických podnikových procesů a rychlou adaptací na měnící se potřeby podniku a zákazníků. V České republice zaujímá společnost SAP pozici absolutního lídra mezi dodavateli aplikačního software, o čemž svědčí nejen dominantní tržní podíl, ale také skutečnost, že 20 zákazníků SAP ČR zaujímá vedoucí pozici ve svém odvětví.