29 Duben 2010
o krok blíže ke splnění klíčových požadavků CIO manažerů

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”), vedoucí společnost na trhu podnikových komunikačních řešení, představuje novou, vysoce inovovanou verzi 4.0 svého manažera pro správu hovorů MX-ONE navrženého pro segment středních a velkých podniků. Vzhledem k tomu, že aktuální prioritou CIO manažerů zůstává snižování nákladů a zvyšování pracovní efektivity, zaměřuje se nový MX-ONE na nižší celkové náklady na vlastnictví (TCO - total cost of ownership) a navíc přichází s kompletním balíkem řešení unified communications (UC) zvyšující efektivitu a produktivitu na pracovišti.

S cílem vyhovět specifickým požadavkům zákazníků je nové řešení MX-ONE více přizpůsobitelné a navíc přichází s kompletním portfoliem UC řešení od společnosti Aastra, sahající od multimediálních kontaktních center a unified messagingu až po platformu pro vzájemnou spolupráci a conferencing. S ohledem na rostoucí počet pracovníků nasazených v terénu a šetrnost k životnímu prostředí podporující práci z domova umožňuje MX-ONE hladkou integraci mobilní a kancelářské komunikace. Pracovníci mohou těžit z vysoce škálovatelné technologie SIP DECT a díky konvergencí fixních a mobilních sítí (FMC) jsou pracovníci v terénu stejně produktivní s mobilním telefonem jako s kancelářským telefonem postaveným na platformě Aastra Mobile Client. Kombinace UC aplikací od firmy Aastra s mobilními řešeními pomáhá zlepšovat produktivitu personálu a urychlovat reakci na požadavky zákazníků.

www.aastra.com