Aastra Technologies Limited, (“Aastra”), vedoucí společnost na trhu podnikových komunikačních řešení, představuje novou, vysoce inovovanou verzi 4.0 svého manažera pro správu hovorů MX-ONE navrženého pro segment středních a velkých podniků. Vzhledem k tomu, že aktuální prioritou CIO manažerů zůstává snižování nákladů a zvyšování pracovní efektivity, zaměřuje se nový MX-ONE na nižší celkové náklady na vlastnictví (TCO - total cost of ownership) a navíc přichází s kompletním balíkem řešení unified communications (UC) zvyšující efektivitu a produktivitu na pracovišti.
S cílem vyhovět specifickým požadavkům zákazníků je nové řešení MX-ONE více přizpůsobitelné a navíc přichází s kompletním portfoliem UC řešení od společnosti Aastra, sahající od multimediálních kontaktních center a unified messagingu až po platformu pro vzájemnou spolupráci a conferencing. S ohledem na rostoucí počet pracovníků nasazených v terénu a šetrnost k životnímu prostředí podporující práci z domova umožňuje MX-ONE hladkou integraci mobilní a kancelářské komunikace. Pracovníci mohou těžit z vysoce škálovatelné technologie SIP DECT a díky konvergencí fixních a mobilních sítí (FMC) jsou pracovníci v terénu stejně produktivní s mobilním telefonem jako s kancelářským telefonem postaveným na platformě Aastra Mobile Client. Kombinace UC aplikací od firmy Aastra s mobilními řešeními pomáhá zlepšovat produktivitu personálu a urychlovat reakci na požadavky zákazníků.