27 Červen 2005
Významný výrobce notebooků, společnost Acer, se rozhodl v Brně otevřít nové centrum zákaznických služeb pro klienty z Evropy, Blízkého východu a severní Afriky. V opravárenském centru a call centru, které bude 1. července otevřeno v areálu Černovické terasy, bude už brzy pracovat nejméně 60 zaměstnanců. Centrum bude zpočátku obsluhovat Českou republiku a Slovensko, ostatní země budou brzy následovat.
„Na trzích Evropy, Blízkého východu a severní Afriky zaznamenáváme v posledních letech obrovský růst. Nové centrum nahradí stávající řešení, kdy je péče o zákazníky zajišťována prostřednictvím externích společností,“ říká Stefan Engel, regionální manažer společnosti Acer pro severní a střední Evropu, a dodává: „Naším úkolem je zajistit pokud možno ještě lepší podporu klientům ve všech cílových zemích v jejich jazycích a v průběhu jednoho roku zdvojnásobit počet zaměstnanců našeho brněnského centra.“V brněnském středisku služeb Aceru bude fungovat opravárenské centrum i call centrum. Zpočátku se bude zaměřovat na poprodejní servis a bude mít asi 10 – 12 zaměstnanců přímo v call centru, dalších 40 by mělo zajišťovat administrativu, logistiku, obsluhu a správu náhradních dílů. V zájmu poskytování co nejlepších služeb budou všichni zaměstnanci důkladně proškoleni.
„Nabídka kvalitního zázemí pro investory ze všech oblastí, tedy výroby, strategických služeb i výzkumu a vývoje, přitahuje do Brna stále více investorů. Město disponuje technickými vysokými školami a má dlouhou průmyslovou tradici v atraktivních sektorech, jako je optika, elektronika a přesné strojírenství. Navíc Černovická terasa je v současné době nejlépe připravenou strategickou průmyslovou zónou v České republice,“ upozorňuje Radomil Novák, generální ředitel CzechInvestu.
www.acer.com