10 Únor 2006

bm_1.gifUmíte správně prezentovat firmu a nabídnout své výrobky? Zní-li odpověď ne, pak právě pro Vás pořádá společnost EXPO s.r.o. seminář VELETRH - nejefektivnější prostředek prodeje. Termín konání je 3.3. 2006, od 9:00 do 16:00, v Hotelu Extol Inn, Přístavní 2, Praha 7. Seminář je zaměřen na

maximalizaci efektu při zajišťování veletržní účasti. Přednášet budou odborníci z oblasti veletržního průmyslu, kteří jsou zárukou prezentace názorů a poznatků v oblasti marketingových komunikací.
Význam veletrhu mezi ostatními nástroji marketingového mixu firem je nesporný. Podle výsledků průzkumů institutu EMNID svojí schopností dosáhnout marketingového úspěchu zaujímá 57 procenty druhé místo za přímým prodejem (60%). Se zřetelným odstupem následují direct mail s 36 %, reklama v odborných časopisech (32 %), online-média (31 %), firemní prezentace (28 %), public relations s 27 %. Teprve pod dvacetiprocentní hranicí se pohybuje účinnost časopisů, venkovní reklamy, telefonního marketingu, sponzoringu, hospo-dářského tisku, televizní a rozhlasové reklamy.
www.expo.cz