07 Září 2006
Společnost LogicaCMG, jeden z předních evropských poskytovatelů IT služeb a globální lídr v oblasti posílání zpráv, plateb, obsahu a správy informací o zákaznících v telekomu-nikačním průmyslu, dnes otevřela v Brně své první technolo-gické „supercentrum.“ Rozšířené centrum Global Customer Service Network bude poskytovat zákazníkům společnosti LogicaCMG jediný koordinovaný zdroj podpory, který je úzce provázán s výzkumem, vývojem a technickou činností.
Společnost LogicaCMG působí v České republice od roku 1993 a v současné době patří mezi deset největších poskytovatelů IT služeb v zemi. Brno bylo vybráno díky kvalitě a odbornosti stávajících a potenciálních zaměstnanců a také díky vysoké úrovni místní infrastruktury. V období 2006 až 2007 plánuje LogicaCMG vytvořit v regionu celkem 300 nových pracovních míst.
„Nové centrum sjednotí naše týmy implementace, podpory, výzkumu a vývoje a díky tomu bude zákazníkům poskytovat mimořádnou úroveň podpory a služeb. Model umístění několika oddělení na stejném místě nám umožňuje úzce spolupracovat se zákazníky a trvale jim poskytovat rychlé a efektivní služby. Spolupráce mezi různými oblastmi odbornosti má obrovský význam pro zajištění dlouhodobé spokojenosti zákazníků na globálním trhu,“ řekl David King, technologický ředitel společnosti LogicaCMG Telecoms.
„Střední Evropa je čím dál atraktivnější pro společnosti, které chtějí svým zákazníkům poskytovat globální služby, a to především díky zdejší dostupnosti vysoce schopných a kvalifikovaných technologických pracovníků,“ řekl Joe Walsh, viceprezident společnosti LogicaCMG Telecoms v České republice. „Rozhodli jsme se umístit první z našich supercenter v Brně, protože jako Silicon Valley České republiky má velmi atraktivní nabídku technických talentů a kvalitně vzdělaných absolventů univerzit.“
www.logicacmg.com/telecoms