27 Duben 2006
Subaru již po tři dekády cílevědomě razí myšlenku odlišného pohledu na automobilový design. Zdokonalilo jedinečnou kombinaci SUBARU BOXER a naprosto lineární konstrukci hnacího ústrojí (tj. Symetrické AWD) zatímco ostatní sledovali
tradiční prošlapané cesty. A proč? Protože tyto dva komplementární koncepty vytvářejí dokonalý jízdní potenciál, který jedině Subaru dokaže využít v plném rozsahu. Vše, od motoru k převodovce, od převodů ke kloubovému hřídeli a diferenciálu zadní nápravy je logicky uspořádáno v linii - bez přetáčení a výchylek ostatních 4-kolových hnacích systémů (4WD) - a v podélně symetrickém uložení. Všechny z toho plynoucí výhody tak pracují společně, poskytujíce každému Subaru přirozeně neutrální vyvážení a rovnoměrné zatížení pro perfektní rozložení hmotnosti jak ve směru předo-zadním, tak i ze strany na stranu.Ve WR Cars je, stejně jako na silnici, k ničemu mít jedinečné tažné a přenosové technologie, které pro vás pracují, pokud nemáte propracovaný podvozek, aby je převedl na zem. Proto jsou pro Subaru podvozky a závěsný aparát hlavní prioritou. Fakt, že výjimečný jízdní výkon je z větší části výsledkem používání nových 17ti palcových (2.5XT) a 16ti palcových (2.0X) pneumatik, vedl ke změnám geometrie odpružení a extra zpevnění tak, aby bylo dosaženo nejlepšího možného převodu, reakce na otočení volantu a směrové stability vozidla, stejně jako pohodlné jízdy - ať už Vás Forester zaveze kamkoli.
Charakteristika vozu:
5MT / SPORTSHIFT E-4AT, AWD)
Rozměry: D x Š x V : 4,485 x 1,735 x 1,585 mm
Motor: Boxer, 4-válce, Turbocharged DOHC, 16 ventilů, benzínový motor
Obsah motoru: 2,457 cc
Maximální výkon: 169 kW (230 PS) / 5,600 rpm
Pocit naprosté kompatibility
Přípustná celková hmotnost přípojného vozidla
Schopnost vlečení až 1.500 kg u modelu 2.0X a 2.000 kg u modelu 2.5XT. Tato - ve své třídě nejvyšší - vlečná kapacita je u Foresteru výsledkem kombinace symetrického AWD a vysoké chladící schopnosti - to udržuje celou vlečnou soupravu stabilní, vlečete-li cokoli.
Odpružení/náprava
Vynikající vyladění geometrie nápravy a seřízení tlumičů poskytuje nejvyšší úroveň stability chování karoserie Foresteru - zvláště důležité při řízení za vysoké rychlosti. Výhoda nízko položeného těžiště vede k dokonalé rovnováze mezi způsobilostí k jízdě v terénu a výkonem na silnici. I při průjezdu úzkou zatáčkou Vám plně naložený Forester dá pocit, že řídíte běžný automobil. Právě v těchto chvílích opravdu oceníte půvab Crossover konceptu.
www.subaru.cz