Společnost Parker Hannifin, vedoucí světová firma v oblasti řízení pohybu, oznámila, že se bude účastnit jako vystavovatel Mezinárodního strojírenského veletrhu (MSV), který se koná od 1. do 5. října v Brně. Expozice si klade za cíl představit současné portfolio produktů a služeb společnosti, stejně jako prohloubit vztahy se současnými partnery a navázat nové kontakty.
Nerozhodnost je základem pružnosti.
Společnost Siemens přichází s novou řadou spínaných napájecích zdrojů Sitop PSA 100E. Tato řada obsahuje čtyři zdroje s vstupním napětím od 187 do 264 V AC a výstupním proudem 2,5; 4; 6 a 12 A. Nové přístroje jsou určeny pro jednodušší průmyslové aplikace a splňují zejména požadavky na široký rozsah vstupního napájecího napětí, ochranu proti přetížení a překlenutí krátkodobých poklesů vstupního napájecího napětí. Výstupní napětí je možno nastavit v rozmezí 23 až 26 V DC.
Společnost Siemens rozšířila svou nabídku o adaptér Simatic Teleservice s označením IE, který umožňuje významně redukovat náklady na servis a údržbu provozované technologie. Tento modul zprostředkovává vzdálené spojení a vzdálený přístup k řídicím systémům Simatic a k ostatním zařízením na sběrnici. V případě potřeby servisního zásahu lze pomocí tohoto modulu odeslat e-mail a příslušný odborník může stav technologie ihned detailně analyzovat a na dálku provést potřebné změny.
Rodina osobních vozů Fiat se minulý týden oficiálně rozrostla o nový sedan nižší střední třídy - Fiat Linea. První představení modelu bylo již na loňském istanbulském autosalónu a později se vůz s velkým úspěchem představil i na brněnském autosalónu. Fiat Linea je vytvořený v Centro Stile Fiat a svými rysy jasně dokládá svou příslušnost k rodině moderních modelů Fiat, které mají jednotný, avšak ladný a neotřelý vzhled. Design mluví sám za sebe: plynulé linie, kompaktní a imponující přední část s překrásnými kapkovitými světlomety, dynamický profil a přitažlivá zadní část vozu.
Po třinácti letech a dvou generacích chystá Renault ve střední třídě ofenzívu. Tradiční liftback a kombi doplní příští rok i kupé a na zhýčkané evropské zákazníky čeká už od počátku sedm motorů včetně 1.5 dCi! Podrobné představení vozu Renault Laguna jsme zveřejnili již před časem, soustředíme se tedy jen na praktické zkušenosti. Exteriér navazuje v mnohém na předchozí generaci, například přední světlomety jsou ale protažené více ke středu vozu a laguna tak vypadá užší než ve skutečnosti. Nejdéle jsme si ovšem zvykali na vysoko umístěné, leč jinak úzké zadní skupinové svítilny u liftbacku.
Philips & Lite-On Digital Solutions (PLDS), joint venture společností Royal Philips Electronics a Lite-On IT Corporation, vyrábějící optické mechaniky Lite-On), dnes oznámil, že rozšiřuje portfolio 20 rychlostních DVD vypalovaček o novou mechaniku, která zahrnuje technologie LightScribe a rozhraní S-ATA. Obě nové technologie a charakteristiky byly již představeny na optických mechanikách jednotlivě. Momentálně jsou na trhu k dispozici 20 rychlostní DVD vypalovačky s rozhraním S-ATA a technologií LightScribe, představením nové mechaniky, která je kombinací obou charakteristik společnost Lite-On uvádí na trh velmi kompletní mechaniku.
Zabudování virtualizační platformy do serveru usnadňuje zavádění a správu virtualizační infrastruktury. Systém VMware ESX Server 3i umožní zákazníkům využívat na serveru výhody virtualizační platformy během pouhých několika minut. Systém VMware ESX Server 3i představuje významný krok vpřed v
oblasti bezpečnosti a spolehlivosti. Systém VMware ESX Server 3i bude představen tento týden na veletrhu VMworld 2007 v San Francisku. "Za šest let své existence, během nichž jsme představili tři generace tohoto produktu, se systém VMware ESX Server stal špičkovým průmyslovým standardem, ceněným pro svou kvalitu a funkčnost," řekl Raghu Raghuram, viceprezident společnosti VMware pro produkty a řešení. "Dnes společnost VMware vstupuje do nové éry, kdy již virtualizační software není nutné provozovat mimo vlastní serverovou architekturu, ale přímo na serveru.
Scania jako první výrobce těžkých nákladních vozidel představila novou řadu motorů splňující požadavky normy Euro 5 bez následné úpravy výfukových plynů. Nově představené motory se vykazují vysokým výkonem bez negativního dopadu na spotřebu paliva. Po pěti letech vývoje představuje Scania novou platformu motorů splňující požadavky normy Euro 5 pomocí technologie EGR. S technologií EGR – recirkulace výfukových plynů – se vznik emisí potlačuje již během spalování a odpadá tak potřeba dalšího zařízení pro následnou úpravu spalin a nádrží pro přepravu aditiv jako u technologie SCR.