Rodinné, občanské, průmyslové i dopravní stavby využívají odlehčeného materiálu už řadu let a počet zakázek se rok od roku zvyšuje. V době největší expanze se firma rozhodla přijít s novým vizuálem, který představí osvědčený materiál a další produkty prostřednictvím moderní grafiky a fotografie. Nosnou barvou vizuálu, kombinujícího barevnou fotografii a textové sdělení, je firemní červená barva rozložená pro dané formáty tisku. „Moderní pojetí grafického zpracování vizuálu spojené s trendovou fotografií produktu vhodně doplňuje žánrová fotografie tanečníků, jako asociace na vlastnost daného produktu. MODERNÍ BALET, ROVNOVÁHA, ROZMANITOST, PŘESNOST, JEDNODUCHOST - to vyjadřují pozice tanečníků a asociují tím vlastnosti produktů společnosti Lias Vintířov,“ vysvětluje Michal Světlík, autor vizuálního stylu z týmu společnosti ATONdesign, která grafiku pro Lias Vintířov připravuje. „Styl grafického uspořádání a variabilita záběrů nám dávají dokonalou možnost upravovat vizuál do jakéhokoli formátu a velikosti od inzerátu po billboard,“ doplňuje autor.
Nejen obraz je to, co na první pohled upoutá pozornost na novém vizuálu. Symboliku jednotlivých vlastností stavebních materiálů podporují i vhodně zacílená sdělení – variovaná dle typů produktů. Hlavním mottem kampaně společnosti se stává LIAPOR VÁŠ PŘÍRODNÍ STAVEBNÍ MATERIÁL Jak spolehlivé… “ Motto, bude použito výhradně u vizuálů prezentující společnost jako celek a jeho úkolem je podpořit a vyjádřit komplexnost a kvalitu produktů Liapor od keramického kameniva až po zahradní architekturu,“ vysvětluje k novému sloganu jednatel společnosti Lias Vintířov, Ing. Rudolf Borýsek. Každá ze 4 produktových řad má svůj vlastní slogan, vhodně vyjadřující vlastnosti a přednosti produktu. Pro keramické kamenivo je to Liapor kamenivo – jak kompaktní…, pro beton Liapor beton – jak vyvážené…, pro zdící systém Liapor ZDIVO – jak dokonale přesné… a pro zahradní architekturu Liapor zahrada – jak rozmanité…. Pátou „neutrální“ variantou vizuálu podporující image firmy je Liapor váš přírodní stavební materiál – jak jednoduché…. „Budou-li přesně dodržena všechna pravidla barevnosti a rozvržení textových ploch se slogany, bude vizuální řada působit vyrovnaně a kompaktně. Kvalitně po stránce designu a profesionálně po stránce zpracování, což je hlavním cílem naší tvorby - kvalitním designem podpořit kvalitní produkty společnosti Lias Vintířov, LSM, k.s.,“ uzavírá grafik Michal Světlík z ATONdesignu. První zkušební vlna inzerce v novém pojetí se objevila v odborném i denním tisku na podzim letošního roku. Kampaň v novém svěžím duchu by měla pokračovat až do roku 2009.www.liapor.cz