16 Listopad 2009

Mobilní řešení mAgent Enterprise nasadila do ostrého provozu společnost SOLID CZECH a.s., přední distributor produktů z oblasti elektromateriálu a audio-video příslušenství. Zefektivnil tak práci svých obchodních zástupců, kteří se nemusejí díky sofistikované aplikaci zabývat zbytečným papírováním a zároveň mají informace z firmy kdykoliv po ruce. Do PDA získávají aktuální data z ABRA G4, zejména stavy skladů, zákaznících a položkách zboží. Zpětně pak posílají hotové objednávky, na které jim nyní zbývá více času.

Hlavním přínosem pro SOLID CZECH je tak zrychlení toku informací, přičemž se současně zjednodušilo vystavování a oběh dokladů. Obchodní zástupci získají v reálném čase do PDA veškerá potřebná data pro úspěšné uzavření zakázky, aniž by museli zdlouhavě dotazovat centrálu firmy na stav skladu, cenu zboží či informace o sortimentu. Mají přehled i o pohledávkách po splatnosti u svých zákazníků.

„Databáze zákazníků je přebírána ze systému ABRA G4. Každý obchodní zástupce tak má přiřazené své zákazníky, které přímo navštěvuje,“ dodává k tomu Martin Farka, CEO společnosti SOLID CZECH a.s. „Dalším z cílů nasazení řešení bylo zpřehlednit a centralizovat plánování návštěv u zákazníků, které je po nasazení mAgenta mnohem pohodlnější a zejména přehlednější,“ dodal Martin Farka.

Speciální dovývoj
Mezi individuální přání zákazníka patřil i dovývoj zahrnující nové funkce pro Dealerské třídy. Nyní tak mohou obchodní zástupci udělit různé slevy pro různé skupiny zboží, dodatečnou slevu nad rámec definované slevy nebo průběžný stav při vyřizování objednávky.

Snížení provozních nákladů a zrychlení činnosti zástupců s sebou nese rovněž nárůst počtu objednávek, které jsou přenášeny z PDA přímo do informačního systému ABRA G4. „Díky nasazení mobilního řešení mAgent Enterprise odpadlo vystavování téměř všech typů dokladů obchodním zástupcem. Zákazníkům je nyní vystavována pouze objednávka,“ přibližuje dále řešení Martin Strouhal, ředitel divize Mobilních řešení ve společnosti Sunnysoft s.r.o. „mAgent nyní napomůže k zvýšení obchodního obratu SOLID CZECH při distribuci elektro a audio-video příslušenství v České republice,“ dodává Martin Strouhal.

Mezi manažerské výhody pak patří automatizované reporty, které podávají firmě přehled o všech aktivitách zástupců v terénu v denních, týdenních či měsíčních lhůtách. V neposlední řadě mají manažeři aktuální výstupy o objemu uzavřených zakázek.

Technické zázemí
Komunikační server, přes nějž jsou prováděny obchodní operace, je umístěn na jediném fyzickém stroji v České republice. Na něm je zároveň nainstalován informační systém ABRA G4, a to na Windows serveru 2003. Pro instalaci byl použit SQL server 2005.

O řešení mAgent Enterprise
Sunnysoft mAgent Enterprise je mobilní řešení pro velké a středně velké společnosti, které chtějí snížit náklady na administrativu a zvýšit obrat pomocí moderní technologie nasazené v terénu. Typickým klientem je firma s větším týmem obchodních zástupců či prodejců, kteří sbírají data v terénu, nejčastěji jde o objednávky, servisní zakázky či marketingový průzkum. Řešení poskytuje nepřetržitý dohled nad zástupci i jejich výsledky přímo v informačním systému společnosti (Helios, Abra, K2, Cézar, Pohoda a desítky dalších).
Sunnysoft mAgent Enterprise je kompatibilní s většinou běžně užívaných firemních systémů. Má nejvíce konektorů v ČR a další jsou dle požadavků klientů vyvíjeny. Svým rozsahem a dostupnou cenou představuje Sunnysoft mAgent Enterprise ideální řešení. Umožňuje využít mobilní zařízení tam, kde byl dosud sběr dat prováděn pomocí papírových dokladů. Rovněž i tam, kde je nasazení notebooků nákladné či nevhodné vzhledem k jejich náchylnosti k poškození při podmínkách panujících v terénu.

Více o tomto řešení na http://www.mAgent.cz