Každá firma je svým způsobem unikátní. Tento jednoduchý fakt je základem pro nabídku individuálních služeb a servisních balíčků Toyota Material Handling CZ (TMH CZ). Udržení maximální kvality a docílení minimálních provozních nákladů vašich vysokozdvižných vozíků realizujeme prostřednictvím naší celoevropské sítě servisních techniků.
Servisní balíčky TMH CZ
Většina služeb TMH CZ je zastřešena v servisních balíčkách. Balíčky jsou navrženy na míru typickým požadavkům uživatelů vozíků Toyota a BT, podle velikosti a míry používání jejich flotily. TMH CZ nabízí svým zákazníkům také servis jiných značek vozíků.
Bezpečnostní technické kontroly
S programem bezpečnostních technických kontrol můžeme zajistit, že vaše manipulační technika bude vždy v souladu s bezpečnostními a technickými normami. Provádění technických kontrol předepisuje ČSN 268805 v intervalu jedenkrát za 12 měsíců.
Pravidelná údržba
Účinný způsob, jak předcházet neplánovaným prostojům a nákladným opravám. Jsme zodpovědní za pravidelnou údržbu vašich vozíků podle dohodnutého rozvrhu v souladu s doporučením výrobce.
Plný servis
Zodpovídáme za údržbu a spolehlivé fungování Vaší manipulační techniky. TMH CZ přebírá kompletní péči i zodpovědnost za stroj (provádí na svůj účet veškerou pravidelnou údržbu, technické kontroly a opravy s výjimkou oprav způsobených chybou obsluhy). Plný servis garantuje vysokou výkonnost vozíků a jejich maximální provozuschopnost při maximálně přesném plánování vašich nákladů.
Rozšířené servisní úrovně
Naše základní servisní úrovně jsou vhodné pro většinu společností, ne však pro všechny. Proto TMH CZ nabízí dvě další služby, které naplní vaše potřeby a zajistí maximální možnou bezpečnost a provozuschopnost vašeho vozového parku.
Rezidentní technik
Pro společnosti s rozsáhlým parkem manipulační techniky může být výhodný TMH CZ technik přímo na místě. Rezidentní technici jsou zaměstnanci TMH CZ, ale pracují jako součást vašeho týmu, kde mají na starosti spolehlivost a bezpečnost manipulační techniky.
Dílenské opravy
Potřebujete prodloužit životnost vaší manipulační techniky formou generální opravy, modifikovat stroj nebo namontovat speciální příslušenství? Naše špičkově vybavené dílenské provozy vám nabízejí provedení takovýchto prací. Od montáže speciálního příslušenství (manipulační kleště, kabiny, úpravy strojů na převoz speciálních nákladů atd.) až po obnovu laku nebo celkovou generální opravu. Samozřejmostí je zajištění náhradního řešení po dobu opravy.
Jednotný systém podpory servisu EASY
Naši technici využívají revoluční systém administrativy servisu – EASY (Engineering Administration SYstem).
EASY™ je první plně elektronický systém administrativní podpory servisu, který umožňuje dosáhnout odbavení servisních zakázek a objednávek bez použití dokumentů v papírové podobě. Každý servisní technik společnosti Toyota Material Handling CZ (TMH CZ) je vybaven kapesním počítačem, jehož prostřednictvím vykazuje servisní zásahy, objednává díly a komunikuje s kolegy prostřednictvím přímého napojení do podnikového informačního systému.
Vy si objednáte svoji službu na centrálním dispečinku servisu Toyoty, který je vám k dispozici 365 dnů v roce. Vaši objednávku vloží dispečer do informačního systému a ten ji bezprostředně odešle do PC terminálu příslušného technika. EASY poskytne servisním technikům veškeré důležité informace pro efektivní vyřešení vaší objednávky – adresu provozu stroje, kontaktní jméno odpovědného pracovníka a jeho telefon, hlášené projevy závady, modelové označení a výrobní číslo vozíku. Pokud jste s TMH CZ uzavřeli servisní smlouvu, vidí technik na displeji svého terminálu také servisní historii vašeho vozíku i plánované akce (prohlídky, údržby).
Jsou pro zajištění opravy potřebné náhradní díly? Žádný problém – katalogy náhradních dílů v elektronické podobě umožní technikovi vybrat ty pravé. Potřebujete znát cenu náhradních dílů nezbytných k opravě? Technik TMH CZ vás bude obratem informovat o ceně kterékoli z desetitisíců položek. Nemá technik potřebné náhradní díly ve svém voze? Nevadí, po vašem odsouhlasení odešle okamžitě objednávku potřebných dílů do skladu a zakázka je ihned vyskladněna a do druhého dne doručena.
Pomocí PC terminálu je jednoduše vyřízena i "administrativa" spojená se servisním výkazem. S EASY odpadá veškeré papírování – odsouhlasený výkaz podepíše objednavatel servisního zásahu přímo na obrazovce terminálu dotykovým perem a stanoví, jakým způsobem má být zaslána jeho kopie: poštou, faxem nebo emailem.
www.toyota-forklifts.cz