06 Listopad 2009

Růst tržeb za asfaltové pásy značky PASCAL očekává v tomto roce přední prodejce střešních a stavebních materiálů Coleman S.I. V roce 2008 prodala firma asfaltových modifikovaných SBS pásů za více než 16 mil. Kč, což je o 132 % více než v roce 2007. V letošním roce uvedla firma na trh nové výrobky této značky, kterými jsou samolepící asfaltový pás s vysokou pevností a speciální pás do požárně nebezpečných prostor.

Značka PASCAL představuje komplexní systém, který dokáže vyřešit celou skladbu plochých střech. „Naše značka je ze strany zákazníků přijímána velmi dobře a každým rokem získává větší podíl na trhu. Ani letošní rok nebude výjimkou, což je velký úspěch vzhledem ke krizi, která silně zasáhla celé stavebnictví,“ říká marketingový ředitel společnosti Coleman S.I. Tomáš Štejfa.

Modifikované SBS pásy vynikají oproti klasickým asfaltovaným pásům mnohem větší průtažností, vyšším bodem měknutí a vysokou pevností. Mají široké použití, takže jsou využitelné ve střešních konstrukcích, ale i v izolacích spodních staveb .

„Odběratelé si hlavně pochvalují výbornou zpracovatelnost za mrazu i vysokých teplotách v létě a rozměrovou stabilitu, kdy nedochází ke smrštění pásů,“ dodává T. Štejfa.

Aktuálně zahrnuje řada PASCAL 6 výrobků, když byla letos rozšířena o samolepící asfaltový pás s vysokou pevností PASCAL SUPERFIX a speciální vrchní asfaltový pás s přísadami proti hoření a stékání PASCAL FIREWALL.

www.coleman.cz