Pevnou linku za 99 korun si zákazníci ČESKÉHO TELECOMU mohou objednávat až do konce školního roku. Akční nabídku, kterou společnost oznámila v polovině ledna, nyní prodlužuje do 30. června 2005. Kromě 97% slevy na zřízení telefonní linky obdrží každý nový zákazník 180 volných minut pro jakákoliv volání v pevné síti ČR (60 minut po dobu třech měsíců).
Ještě více volání zdarma (až 70 % hovorů) přinášejí nové cenové programy Telefon Volno a Telefon Volno Plus. ČESKÝ TELECOM je veřejnosti představil před několika dny (31.března). V tuto chvíli jich využívá přibližně 20 000 zákazníků.
"Nové cenové programy motivují k využívání pevné linky. Naši zákazníci s nimi totiž mohou volat tak často, jak potřebují. Mimo špičku a o víkendech jim nabízíme až 4,5 dne bezplatného volání," uvedl Simon Anthony Burckhardt, výkonný ředitel pro marketing ČESKÉHO TELECOMU.
Bezplatné volání se vztahuje na místní a dálkové hovory v pevné síti. Hovory jsou zcela zdarma po dobu třiceti minut, po uplynutí této doby je volání účtování po minutách. "Počet po sobě jdoucích hovorů ale není omezen, takže u opravdu dlouhých hovorů můžete zavěsit a volat znovu," vysvětluje Simon Anthony Burckhardt.
Zákazníci si mohou objednávat programy Telefon Volno a Volno Plus prostřednictvím internetu (www.telecom.cz), značkových prodejen TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER nebo v Telefonickém centru služeb na čísle 800 12 34 56. To je v provozu nonstop - tedy 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Nepřetržitě je k dispozici také speciální linka určená pro objednávání cenových programů 800 15 15 15.