14 Březen 2006
Trvalý pohon všech čtyř kol za všech podmínek – nic není nemožné. Pro ty, kteří se chtějí cítit nespoutaní. Pro Ty, kteří se chtějí oprostit od zajetí velkoměst a vydat se do přírody. Pro Ty, kteří se chtějí odlišit. Pro Ty, kteří se nebojí ostatním ukázat svou pravou tvář. Už se dále nenechte svazovat a
Náhon na všechna čtyři kola
Viskózní spojka zajišťuje optimální rozložení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu. Za optimálních jízdních podmínek je 98% točivého momentu přenášeno na přední nápravu. Dojde-li při prokluzu předních kol k rozdílu otáček mezi přední a zadní nápravou, ztuhne vlivem tření kapalina ve viskózní spojce a až 70% točivého momentu je přenášeno na zadní nápravu.
Elektronická uzávěrka diferenciálu
Funkce, která přibrzdí prokluzující kola a tím přenese točivý moment na zbylá kola, čímž výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti vozidla za ztížených podmínek nebo pokud dojde ke zkřížení náprav. Elektronická uzávěrka diferenciálu může být aktivována manuálně řidičem a funguje až do rychlosti 30 km/h.
Motor Multijet
Jeden z nejmodernějších turbodieselových motorů koncernu Fiat, šestnáctiventilový
1.3 Multijet, je ve Fiatu Panda 4x4 Cross použit ve variantě s výkonem 70 koní.
Je vybaven systémem vstřikování Common Rail druhé generace, který oproti první generaci pracuje s většími plnícími tlaky a větším počtem vstřiků. Docílí tak přesnějšího dávkování paliva, optimalizace jeho prohoření a snížení hlučnosti a vibrací. Spolu se šestnáctiventilovou technikou rozvodů je tak tento motor špičkou v úsporném provozu.
www.fiat.cz