Společnost Parker dodává své produkty do mnoha typů letadel společnosti Airbus, také pro nové letadlo A350 s rozšířeným trupem (XWB) vyvinul Parker kompletní palivový a hydraulický systém.
Palivový systém
Parker bude zajišťovat kompletní palivový systém včetně neutralizačního zařízení, systému měření a řízení paliva, potrubních mechanických komponent a motorových plnících a dopravních palivových čerpadel.
Neutralizační systém palivové nádrže využívá separační vzduchové moduly s patentovanými vlákny. Separační vzduchové moduly generují vzduch obohacený dusíkem odstraňováním molekul kyslíku z přívodu vzduchu. Distribucí dusíku do všech palivových nádrží letadla se snižuje hořlavost palivových výparů v nádrži a zvyšuje bezpečnost letadla.
Systém měření paliva sleduje množství paliva v nádržích umístěných v křídlech a trupu letadla a systém řízení paliva monitoruje jeho distribuci a řídí čerpadla a ventily palivového systému při jeho přesunu a doplňování.
Potrubní mechanické komponenty s plnícími a dopravními palivovými čerpadly jsou nové úspěšné produkty divize Parker Aerospace na letadlech Airbus. Tyto produkty v letadle zajišťují množství funkcí včetně doplňování a odčerpávání paliva, přesunu paliva, plnění motoru a odvětrání palivové nádrže. Za provozu letadla přesunují čerpadla palivo mezi nádržemi a zajišťují jeho dodávku do motoru. Potrubní mechanické komponenty Parker představují řídící ventily k uzavření přívodu paliva, oddělení, pohotovostnímu zablokování, odvětrávání a přívodu vzduchu do nádrží.
Hydraulický systém
Parker Aerospace se rovněž stala dodavatelem systému zdroje a distribuce hydraulické energie v novém A350 XWB. Seznam dodávek zahrnuje sedm samostatných pracovních agregátů sestávajících se z čerpadel, nádrží, ventilových bloků, akumulátorů, termoregulačních prvků, izolací a software. Společně budou tyto produkty zajišťovat funkce hydraulického systému nezbytné k pohonu a ovládání letadla. Tento konkrétní systém rozšiřuje schopnosti a nabídku produktů firmy Parker v oboru letectví, a to včetně nového motorem poháněného čerpadla, elektromotorem hnaného čerpadla s řídícími a ochrannými funkcemi, expanzní nádrže s automatickým vypouštěním vzduchu, řízení hydraulického systému a monitorovacího software dle DO-178 B.