28 Duben 2005

208mobil.jpg Oskar změnil vzhled a design Internetové Samoobsluhy a rozšířil ji o nové praktické funkce a informace.
Zákazníci Oskara, kteří k ovládání svého telefonního účtu používají Oskarovu Internetovou Samoobsluhu, jistě uvítají změnu, kterou pro ně mobilní operátor od dneška připravil. Internetová Samoobsluha je nyní strukturovanější, obsahuje nové funkce a informace a především má nový design a úpravu.
Zákazník má nyní lepší přehled o stavu svého účtu, může lépe kontrolovat zaplacení faktur, a to po celých 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Na své si přijdou uživatelé tarifů i předplacených služeb. V sekci „Mé služby“ si zájemce může aktivovat bezplatné zasílání SMS typu Potvrzení přijetí platby, Aktuální stav volání, informace o Vyúčtování, a podobně. Aktivace zaslání textové zprávy o FlexiSazbě umožní zájemcům s Oskartou pravidelné zasílání SMS s informací, kolik zákazník ještě musí provolat, aby mohl využít výhodnější ceny. Struktura je koncipována tak, aby zákazník mohl co nejsnadněji ovládat svůj účet. Hlavní Menu je rozděleno na 4 záložky Hlavní stránka, Info & Zábava, Oskarovy Odměny a Nápověda.
Internetová Samoobsluha je vedle Hlasové a SMSkové jedním ze tří kanálů Oskarovy Samoobsluhy. Využívá ji průměrně 21% všech uživatelů, kteří používají Oskarovu Samoobsluhu a stává se stále oblíbenější. Na začátku února Oskar ohlásil, že ty zákazníky, kteří si aktivují službu Po svém k některému z tarifů 50, 150 nebo 300 Naplno a budou pro řízení svého účtu využívat některý z kanálů Oskarovy Samoobsluhy, odmění Oskar 20% slevou na hovory do všech sítí v České republice. Více informací o Oskarově Samoobsluze naleznete na www.oskar.cz