Nový Yeti, s nímž Škoda Auto rozšiřuje výrobní program o pátou modelovou řadu a zároveň vstupuje do nového segmentu SUV, nese typické znaky automobilů Škoda. Pětidveřový vůz o délce 4,2 m je snadno rozeznatelný díky výrazné přídi s charakteristickou maskou chladiče a robustní karoserii s širokými blatníky.
Yeti je kompaktní SUV, kterým Škoda Auto vstupuje do tohoto segmentu. Vůz bude k dispozici s výkonnými a zároveň úspornými motory, které jsou bez výjimky přeplňované turbodmychadlem. Dnes o tom informoval společnost Škoda Auto. a.s.
V nabídce jsou benzinové motory 1,2 TSI/77 kW (pohon předních kol) a 1,8 TSI/118 kW (4×4) a tři naftové motorizace: 2,0 TDI CR/81 kW (pohon předních kol, 4×4), 2,0 TDI CR/103 kW (4×4), 2,0 TDI CR/125 kW (4×4). Základním agregátem pro vozy s pohonem předních kol je downsizingový benzinový čtyřválec o objemu 1,2 litru.
Funkční design modelu Yeti, který i přes svou robustnost vyzařuje spíše lehkost než mohutnost, pomohl splnit základní požadavky na přehlednost karoserie, zvýšenou polohu sedadel a možnosti variabilního využití vozu. Díky velkému zavazadlovému prostoru o objemu až 1760 litrů zvládne Yeti i náročné přepravní úkoly. Praktický upevňovací systém s posouvatelnými háčky a sítí uspoří čas při ukládání zavazadel a zabrání jejich pohybu za jízdy.
Spojením nízkých hodnot emisí a příznivé spotřeby paliva vytváří Yeti předpoklady pro další úspěšnou existenci třídy SUV. V současných ekonomických i ekologických podmínkách přináší vůz odpověď na otázky, které v této oblíbené a stále rostoucí třídě vyvolává stoupající ekologické povědomí.