Největší světová letecká společnost, německá Lufthansa, se rozhodla vybudovat nové centrum sdílených služeb v České republice. Nové, už desáté call centrum Lufthansy, bude umístěno v Brně a od 1. června tohoto roku bude obsluhovat zákazníky střední a východní Evropy. Práci v něm najde až sto lidí. Brněnské call centrum bude nabízet poradenství v oblasti letových řádů, doprovodných služeb, cen, poplatků, rezervací a prodeje letenek, informovat o programu Miles&More pro časté zákazníky, zprostředkovávat telefonické odbavení a získávat zpětnou vazbu. Tyto služby budou moci využívat rovněž cestovní kanceláře a skupiny turistů. Podle Lufthansy hraje po rozšíření Evropské unie region střední a východní Evropy velmi důležitou roli a právě projekt nového zákaznického centra je potřebám těchto trhů přímo šitý na míru. Odpovídá tomu i škála používaných jazyků - kromě povinné angličtiny bude totiž call centrum s názvem Global Telesales Brno komunikovat také v češtině, bulharštině, polštině, rumunštině, srbštině, chorvatštině, slovenštině, maďarštině, ruštině, ukrajinštině nebo němčině. Vytvoření call centra je součástí plánu společnosti do roku 2006 zdvojnásobit množství letů v regionu - už letos v létě Lufthansa nabídne 450 letů týdně do 14 destinací ve střední a východní Evropě.