30 Červen 2005

telefon_2.jpgSpolečnost Advantel, a.s. rozšiřuje nabídku svých elekomunikačních služeb o levné volání ze zahraniční, které nabízí v rámci předplaceného Telefonního účtu Smartcall. Uživatelé telefonního účtu Smartcall tak mohou volat z více než 70 zemí celého světa za bezkonkurenční tarify. Například za minutu hovoru z USA, Kanady, Španělska či Itálie volající zaplatí již od 4,99 Kč včetně DPH. Volání z Francie je již od 6,99 Kč/min, z Řecka již za 8,99 Kč/min a z Egypta již od 17,99 Kč/min (všechny ceny jsou včetně DPH).

Telefonní účet Smartcall je možné využít také z celé řady exotických destinací, jakými jsou Thajsko, Srí Lanka, Mexiko či Peru.
Službu je možné použít z libovolné pevné telefonní stanice, například z hotelových telefonů či veřejných telefonních automatů. Uživatel nejdříve vytočí bezplatnou telefonní linku pro danou zemi a poté vloží unikátní kód PIN, který získá automaticky ke svému Telefonnímu účtu Smartcall. Po úspěšném zadání kódu PIN uživatel volí telefonní číslo volané stanice a může uskutečnit hovor. Do okamžiku uskutečnění hovoru uživatele provázejí podrobné instrukce v českém jazyce; k dispozici je i česky hovořící operátor, který uživatele může rovněž spojit s volanou stanicí.
"Málokdo si uvědomuje, že ze zahraničí lze dnes volat několikanásobně levněji než s pomocí všeobecně známých roamingových služeb mobilních operátorů. Nemusíte se tak bát ani delších telefonních hovorů a dojmy ze zahraniční dovolené vám po návratu nezkazí vysoký telefonní účet," říká Jan Štípek, generální ředitel společnosti Advantel, a dodává: "Případný neprovolaný kredit je možné následně využít pro volání v rámci České republiky či pro hovory z České republiky do zahraničí."
Telefonní účet Smartcall lze snadno a rychle založit online na http://www.smartcall.cz, telefonicky na bezplatné lince 800 317 317 nebo při osobní návštěvě v kanceláři společnosti
Advantel. Službu může zákazník začít využívat okamžitě po připsání prvního vkladu na svůj telefonní účet. V případě, že platbu převádí online, je služba dostupná již několik minut po
založení účtu. Prostřednictvím internetu poté zákazník svůj Telefonní účet Smartcall kompletně spravuje s pomocí aplikace Můj účet, díky níž se služba stává mimořádně flexibilní.