V ContiTech Vibration Control vyvinuli pryžovou pružinu, která v elektronicky regulovaných brzdových systémech „předstírá“ odpor při brždění. Tato pružina zavádí do hybridních vozidel takový komfort obsluhy, který se zatím v nich nevyskytoval. Pružina je základním prvkem simulátoru brzdné síly, který se sériově používá ve Fordu.
Principiálně slouží brzdový pedál u elektronických brzdových systémů již jen jako spouštěcí prvek. „Tak ale odpadá narůstající odpor, který řidič na pedále cítí a který vlastně umožňuje, aby brždění vnímal všemi relativními smysly“, vysvětluje Frank Möllering, manažer prodeje Sealing Systems Chassis, ContiTech Vibration Control. V simulátoru brzdné díly pryžová pružina brzdný odpor opět vytváří. Simulátor se umísťuje na horní konec pedálu. Pryžová pružina je uložena tak, aby ji pedál stlačil. Tak vzniká pocit brždění. Gumový doraz pedálu odpruží zpětný ráz pedálu. Ten tak již nemůže narážet na tělo simulátoru.