01 Březen 2006
Další ročník konference Tisk a zadavatel se bude konat v pražském hotelu Olšanka dne 31.3.2004 a svým obsahem naváže na akci pořádanou v roce 2003. Ta dokázala přivést na jedno místo marketingové pracovníky z více než 300 firem a institucí působících v České republice (celkem přes 450 účastníků). Konference tisk a zadavatel 2004 je opět určena
pro marketingové pracovníky středních a velkých společností. Ti se na akci seznámí s nejnovějšími trendy v produkci tiskovin, které snadno využijí ve svém každodenním profesním životě. Na rozdíl od minulé akce budou přenášky více komplexní (jednomu tématu bude věnováno více času při výběru cca 4 témat na celý den) a zaměřené na tradiční témata spojená především se zadáváním podkladů pro klasický tisk. Polemiky ohledně budoucích technologií jsou přesunuty do samostatné konference Digitální tisk 2004. Na konferenci budou podrobně probírány výhody a omezení stávajících tiskových a knihařských technologií, pozornost bude zaměřena na nejrůznější speciality v postupech, s jejichž pomocí lze vytvářet exkluzivní a netradiční tiskoviny. Část programu bude věnovaná tématům spojených se zajištěním barevných konzistencí, nově bude zařazena i problematika přípravy digitálních dat pro ofsetový tisk. Novinkou bude moderovaný kulatý stůl, ve kterém budou zástupci z praxe odpovídat na otázky zadavatelů. Vstupné na celodenní akci činí 500 Kč. Konferenci pořádá Grafika Publishing za mediální podpory čtrnáctidenníku Marketing & Media a generální podpory společnosti Česká Unigrafie a.s.
www.grafika.cz