09 Listopad 2005

obr_1.gifCeloevropská telekomunikační společnost Interoute, která provozuje jednu z nejvyspělejších a nejhustěji propojených hlasových a datových sítí, přesunuje z Velké Británie do Prahy své primární zákaznické centrum pro veškeré panevropské síťové služby. Během tří let zde najde uplatnění až sto odborníků.

„Naše zákaznické centrum vychází z jiné koncepce, než je obvyklé. Jeho základnou nejsou administrativní pracovníci, ale technický personál, což nám umožní poskytovat vysoce odborný a individuální servis,“ říká Vladimír Hendrych, Country manager společnosti Interoute pro střední a východní Evropu.

Zákaznické centrum Interoute nabídne přímou profesionální pomoc a podporu zákazníkům ve všech situacích. Nejedná se o klasické call centrum, které má za úkol pouze zprostředkování toku informací od zákazníků k jednotlivým specialistům. Mezinárodní tým odborníků bude schopen přímo zodpovědět i vysoce specializované a odborné dotazy a ihned řešit aktuální potřeby zákazníků.

„Přesunem tohoto zákaznického centra do Prahy se Česká republika stává jednou z hlavních základen této společnosti. Velkou roli při umístění centra sehrála dobrá pověst našich odborníků,“ říká Jarmila Horská, ředitelka odboru podpory investičních projektů agentury CzechInvest, a dodává: „Naprostá většina nově vytvořených míst se bude týkat vysokoškolsky vzdělaných pracovníků. Avizovaný počet pracovních míst navíc nemusí být konečný. Interoute je poměrně mladá ale rychle rostoucí společnost.“
Zdroj: CzechInvest  http://www.interoute.com