21 Prosinec 2005

telekom_1.jpgO 25 % levnější budou od zítřka informace o telefonních číslech, které ČESKÝ TELECOM poskytuje na lince 1180. Společnost sníží cenu této služby na 4 Kč (s DPH 4,76 Kč) za minutu. Měsíčně zavolá na linku 1180 - Informace o telefonních číslech přibližně 1,5 milionu zákazníků. Průměrně půl milionu (35%) z nich pak využije možnosti spojení hovoru na vyhledané číslo, které tato služba mimo jiné nabízí. Od května roku 2002 se již nechalo přepojit více jak 25 milionů zákazníků. Při hovoru do 5 minut (většina hovorů) je telefonování s linkou 1180 dlouhodobě nejlevnějším voláním zprostředkovaným operátorem v České republice. V důsledku snížení ceny bude ještě výhodnější. Přes vysoký počet volajících nepřekračuje průměrná doba čekání uživatele na spojení dvě sekundy.

Spojení hovoru nabízí linka 1180 nonstop. Vyhledané telefonní číslo si zákazník ČESKÉHO TELECOMU nemusí složitě zapisovat, jednoduše se na ně nechá přepojit. K uskutečnění hovoru mu tak postačí jediné zavolání. A pokud má zájem použít daný kontakt později nebo opakovaně, operátoři linky mu jej bezplatně zašlou do e-mailové schránky nebo na mobil v podobě SMS.
www.ceskytelekom.cz